ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τετάρτη 15 Μαΐου 2024

Στη Βουλή το ταξίδι Κωνσταντίνου Ζούλα στην Eurovision


Το θέμα το έβγαλε χθες η Espresso. Ο πρόεδρος της ΕΡΤ Κωνσταντίνος Ζούλας ταξίδεψε, αναφέρει η εφημερίδα, στο Μάλμε της Σουηδίας μαζί με τη σύμβουλό του στο Ραδιομέγαρο Λίνα Παπαδάκη, με τα έξοδα του διήμερου ταξιδιού, σύμφωνα και με το έγγραφο που αναρτήθηκε στη «Δι@ύγεια», να καλύπτονται από το ελληνικό δημόσιο.

«Το άλλο εξωφρενικό είναι», όπως ισχυρίζεται η εφημερίδα, είναι «πως ο Κωνσταντίνος Ζούλας δεν έλαβε κάποια επίσημη πρόσκληση από την EBU, καθώς η διοργανώτρια Αρχή προσκάλεσε μόνο -και το τονίζουμε- τους CEO των δημοσίων φορέων, ενώ φυσικά τόσο ο ίδιος όσο και η σύμβουλός του δεν αποτελούσαν μέλη της ελληνικής αποστολής! Παρ’ όλα αυτά Ζούλας και Παπαδάκη, σύμφωνα και με το έγγραφο με αριθμό πρωτοκόλλου ΤΑ/39144 και με ημερομηνία 9 Μαΐου 2024, πέταξαν για το Μάλμε της Σουηδίας στις 10 Μαΐου και επέστρεψαν την Κυριακή μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της αποστολής, με το κόστος του διήμερου ταξιδιού να ανέρχεται συνολικά στα 2.815 ευρώ! Στο ίδιο έγγραφο για τον κύριο Ζούλα αναφέρονται αναλυτικά τα κόστη του διήμερου ταξιδιού (εισιτήρια, διανυκτέρευση και πρόσθετα έξοδα), που φτάνουν στο σύνολο τα 830 ευρώ, ενώ για την κυρία Παπαδάκη (η οποία στο παρελθόν ήταν η διευθύντρια του Γραφείου Τύπου του Ποταμιού του Στ. Θεοδωράκη) τα κόστη (υπάρχει μέχρι και αποζημίωση διατροφής) φτάνουν τα 1.985 ευρώ!».

Την υπόθεση έφερε στη Βουλή ο Κυριάκος Βελόπουλος καταθέτοντας σχετική ερώτηση προς τον Κυβερνητικό εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη με θέμα «Ανάγκη για εξηγήσεις όσον αφορά τη δημόσια δαπάνη για αποπληρωμή ταξιδιού στη Σουηδία του προέδρου της ΕΡΤ Α.Ε. και της συμβούλου του, κατά το Σαββατοκύριακο διεξαγωγής της EUROVISION 2024».
Και ρωτάει:
  • 1. Ποιοι είναι οι λόγοι για τους οποίους ο Έλληνας φορολογούμενος κάλυψε τη δαπάνη για το ταξίδι του προέδρου της ΕΡΤ και της συμβούλου του στη Σουηδία, κατά τις ημέρες διεξαγωγής της EUROVISION 2024;
  • 2. Ποιο είναι το συνολικό κόστος για τη συμμετοχή της Ελλάδας στον διαγωνισμό;

Ανακοίνωση της ΠΟΣΠΕΡΤ

Στο θέμα αναφέρθηκε με ανακοίνωσή της και η ΠΟΣΠΕΡΤ. Ακολουθεί ολόκληρο το κείμενο της ανακοίνωσης:

"Ο ΑΠΡΟΣΚΛΗΤΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ
ΣΕΝΑΡΙΟ – ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΟΥΛΑΣ
ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ: Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

Ένα καθημερινό σήριαλ που ζουν οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ…
Ένα καθημερινό σήριαλ με μπόλικη απαξίωση, μιζέρια και πολλές εμμονές για πρόσωπα, θεσμούς και καταστάσεις.
Μπορεί να έχουν σβήσει τα φώτα της σκηνής της EUROVISION, αλλά του παρασκηνίου είναι ακόμα ανοιχτά.
Δημοσιεύματα με τίτλο «ΖΟΥΛΑΣ TRAVEL», περιγράφουν το πολυτελές τριήμερο που πέρασαν στο Μάλμε της Σουηδίας ο κ. Ζούλας και η κ. Παπαδάκη, σαν Εurovision funs στην αρένα, μιας και δεν ήταν προσκεκλημένοι της EBU. Ένα ταξίδι προγραμματισμένο πολλές μέρες πριν και όχι λόγω του χασμουρητού της καλλιτέχνιδος όπως αναρωτιέται το άρθρο, καθώς όπως θα παρατηρήσετε κι εσείς, η απόφαση εκδόθηκε 9/5/2024, πριν την ημέρα της κοινής συνέντευξης στη Eurovision.
Ο Πρόεδρος της ΕΡΤ, ο οποίος παραλίγο να προκαλέσει διπλωματικό επεισόδιο με τις δηλώσεις του για το τραγούδι της Κύπρου, είναι αυτός που κινεί τα νήματα και ρίχνει το ζάρι, αλλά για κακή του τύχη… τον πήραν χαμπάρι.
Είναι ο ίδιος που πριν μία εβδομάδα, την Πρωτομαγιά, μας έδειχνε με το δάκτυλο στο τηλεοπτικό κοινό, ότι είμαστε υπεύθυνοι για τη μη μετάδοση της Θείας Λειτουργίας για την Μεγάλη Τετάρτη, ενώ ο κύριος υπεύθυνος ήταν ΜΟΝΟ αυτός.
Επί των ημερών Ζούλα (ZOULAS PRODUCTION)
⦁ Η Διαύγεια έχει μετατραπεί σε σκότος.
Με μαγικό τρόπο θα λέγαμε… . Στο Πρόγραμμα Δι@ύγεια (νόμος 3861/2010) όπου στοχεύει στην επίτευξη της μέγιστης δυνατής δημοσιότητας της κυβερνητικής πολιτικής και της διοικητικής δραστηριότητας, τη διασφάλιση της διαφάνειας και την εμπέδωση της υπευθυνότητας και της λογοδοσίας από την πλευρά των φορέων άσκησης της δημόσιας εξουσίας, μόνο αυτό δε συμβαίνει, καθώς οι αποφάσεις που κατά καιρούς αναρτώνται δεν κάνουν σαφή τα κόστη που σπαταλούνται για παραγωγές προς τρίτους.
Μετατροπή Εσωτερικών Παραγωγών σε Μεικτές. Δυστυχώς στα studios της ΕΡΤ οι παραγωγές τηλεοπτικού περιεχομένου είναι μεικτές. Δηλαδή η ΕΡΤ διαθέτει τις εγκαταστάσεις της σε εξωτερικούς παραγωγούς με κέρδη χιλιάδων ευρώ, χωρίς καν το επιθυμητό αποτέλεσμα της τηλεθέασης. Τρανταχτό παράδειγμα το κόψιμο της μουσικής εκπομπής «Αυλή των χρωμάτων» που στοίχιζε μόλις 500 ευρώ, με την αντικατάστασή της από την «Νύχτα Στάσου» χιλιάδων ευρώ ανά επεισόδιο. Και όχι μόνο αυτή….
⦁ Τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος.
Πρόσφατα το πολυδιαφημισμένο ERT NEWS έκλεισε 2 χρόνια ζωής. Μία ιδέα που βασίζεται στην καθημερινή ενημέρωση του πολίτη 24ώρες το 24ωρο. Όταν όμως όλοι μας το βράδυ της 13ης Απριλίου βλέπαμε τον παραλίγο τρίτο παγκόσμιο να ξεκινάει, έπαιζε μαγνητοσκοπημένη συνέντευξη πολιτικού αρχηγού. Τι και αν σου στοίχισε χιλιάδες ευρώ για να στήσεις ένα τέτοιο κανάλι, από τους εκατοντάδες συμβασιούχους μέχρι τις ρομποτικές κάμερες; Ακόμα ψάχνουμε το τι έφταιγε και βγήκε στον “αέρα” με 25 λεπτά καθυστέρηση. Και να ήταν μόνο αυτό…
Κατάργηση Ειδικοτήτων.
Με έναν εμμονικό τρόπο βάζοντας προσωπικό στοίχημα, όπως διατυμπανίζει στο χαλιφάτο του, έχει απαξιώσει τις ειδικότητες της τηλεόρασης και του ραδιοφώνου, προβάλλοντας το μοντέλο της αγοράς. Θεωρεί ότι σε ένα πολυκάμερο, ο σκηνοθέτης και ο παραγωγός δεν είναι απαραίτητοι. Σε ένα τηλεοπτικό συνεργείο, ο ηχολήπτης, ο οδηγός, ακόμα και ο εικονολήπτης, δεν χρειάζονται, καθώς με ένα κινητό ο δημοσιογράφος μπορεί να παράγει ρεπορτάζ. Στα studios floor manager και φροντιστές δεν υπάρχουν. Στο ραδιόφωνο κύριες ειδικότητες απουσιάζουν, στα κέντρα εκπομπών δεν υπάρχουν τεχνικοί. Τη Θεσσαλονίκη και τους περιφερειακούς σταθμούς τους αντιμετωπίζει σαν παραμάγαζα.
⦁ Μεροληπτική τηλεοπτική κάλυψη της αντιπολίτευσης, μείζονος και ελάσσονος.
Τιμώντας την προηγούμενη θέση του, σαν υπεύθυνος του γραφείου τύπου της Νέας Δημοκρατίας, με διάφορα τεχνολογικά τεχνάσματα απαξιώνει τη σοβαρότητα και τον επαγγελματισμό που απαιτούν τέτοιου είδους καλύψεις.
Βεβαίως για όλα αυτά έχει φροντίσει και έχει τοποθετήσει σε θέσεις κλειδιά δικούς του ανθρώπους, πάντα διαθέσιμους. Όπως γίνεται άλλωστε πάντα! Δεν μας προκαλεί έκπληξη αυτό. Όπως δεν μας προκαλεί και η πολιτική στήριξη προς το πρόσωπό του.
Όσο όμως κι αν μας απαξιώνει σαν πρόσωπα, σαν επαγγελματίες αλλά και σαν πολίτες, οφείλουμε να είμαστε ειλικρινείς απέναντι στον παραγωγό, που δεν είναι άλλος από τον Έλληνα πολίτη.

TO BE CONTINUED"