Στο ελληνικό κοινό έγινε γνωστή μέσα από τα δύο ντοκιμαντέρ της για τη Χρυσή Αυγή: «Χρυσή Αυγή - Προσωπική Υπόθεση», «Χρυσή Αυγή - Υπόθεση όλων μας». Και όχι άδικα, αφού πρόκειται για μοναδικά ντοκουμέντα, γυρισμένα με αυταπάρνηση και υψηλό ρίσκο, το πρώτο από τα οποία χρησιμοποιήθηκε ως τεκμήριο στη δίκη της Χρυσής Αυγής.
Στο δεύτερο πρωταγωνιστούν οι παράγοντες της δίκης, με εμβληματική φιγούρα τη Μάγδα Φύσσα. Ομως η Ανζελίκ Κουρούνη, η Ελληνογαλλίδα δημοσιογράφος και σκηνοθέτρια που τα υπέγραφε και που έδωσε την ψυχή της σε αυτό τον αντιναζιστικό αγώνα, δεν υπάρχει πια. Εσβησε χθες νωρίς το πρωί, μόλις στα 61 της χρόνια, σε νοσοκομείο του Παρισιού, χτυπημένη εδώ και περίπου έναν χρόνο από καρκίνο.
Η Ανζελίκ Κουρούνη ήταν ένας άνθρωπος παθιασμένος με τη δουλειά του. Είχε πάθος για την αλήθεια και πάθος επομένως για την ερευνητική δημοσιογραφία, σε μια εποχή που αυτή δεν ζει τις καλύτερες στιγμές της ούτε διεθνώς αλλά ούτε και στην Ελλάδα.
Το γαλλικό κοινό τη γνώριζε από τις τακτικές συνεργασίες της σε πολυάριθμα γαλλόφωνα μέσα ενημέρωσης. Ανταποκρίτρια για ελληνικά και βαλκανικά θέματα με έδρα την Αθήνα, διακρινόταν για την εγκυρότητα της πληροφόρησης που μετέδιδε, για τη συστηματική έρευνα και τη διασταύρωση των πηγών, για την τήρηση της δεοντολογίας και την παρουσίαση των ρεπορτάζ με δημοσιογραφική αρτιότητα αλλά και με άποψη, όπως και με σεβασμό και αναφορά σε όλες τις φωνές και τις οπτικές γωνίες.
- περισσότερα στην ΕφΣυν ΕΔΩ