Κανονικά η είδηση της ημέρας είναι ότι στις 8 το βράδυ σήμερα η ποδοσφαιρική ομάδα του Πανελλήνιου Συνδέσμου Αθλητικού Τύπου (ΠΣΑΤ) δίνει αγώνα φιλανθρωπικού χαρακτήρα με την εθνική ομάδα Αστέγων, στο Δημοτικό Γήπεδο Ρουφ «Δημήτρης Γιαννακόπουλος», έδρα του ΠΑΟ Ρουφ. Υπενθυμίζω ότι η εθνική ποδοσφαιρική ομάδα αστέγων είναι μια κοινωνική πρωτοβουλία, με τον τίτλο «Γκολ στη Φτώχεια», που αξιοποιεί το άθλημα του ποδοσφαίρου για την ενεργοποίηση και κοινωνική (επαν)ένταξη συμπολιτών μας που βιώνουν τη φτώχεια και τον κοινωνικό αποκλεισμό στις πιο ακραίες τους μορφές και εύχομαι να έχει κόσμο.
Αλλά οφείλει κανείς να σταθεί στις παρατηρήσεις του προέδρου του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, Ανδρέα Δρακόπουλου, για την ελευθερία του Τύπου στη χώρα μας, το γεγονός δηλαδή ότι βρεθήκαμε στη θέση 108 του σχετικού καταλόγου που συνέταξαν οι Δημοσιογράφοι Χωρίς Σύνορα. Με δικά του λόγια σε εκδήλωση για το πρόγραμμα “SNF Nostos», προ ολίγων ημερών:
«Η χώρα μας βρίσκεται στην 108η θέση της κατάταξης των Ρεπόρτερ Χωρίς Σύνορα αλλά και στην 40η της κατάταξης του Reuters κάτι που με απασχολεί πάρα πολύ ως πολίτη. Τους πολίτες οποιασδήποτε χώρας θα πρέπει να τους απασχολεί. Αλλά νομίζω όλοι ξέρουμε γιατί έχουμε φτάσει εκεί και όποιος νομίζει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, χρειάζεται γιατρό. Απασχολεί και το Ίδρυμα αυτή η εξέλιξη, καθώς έχουμε φτάσει στο σημείο που λέμε τι μπορούμε να κάνουμε γι αυτό».Όταν μάλιστα ρωτήθηκε ποιος φταίει για την κατάσταση αυτή, ο Ανδρέας Δρακόπουλος απάντησε χαρακτηριστικά:
«Είναι ηλίου φαεινότερον ποιος φταίει»!Σημειωτέον ότι την εκδήλωση την κάλυψε το ΑΠΕ και ότι γράφτηκε σχετικό ρεπορτάζ. Τo οποίο ρεπορτάζ όμως δεν τοποθετήθηκε ποτέ στη τρέχουσα ροή των θεμάτων, αλλά κρύφτηκε με ωραίο τρόπο στο περιεχόμενο αποκλειστικά και μόνο για συνδρομητές. Σαν να μην ήθελε το πρακτορείο να δει κανένας και καμιά τις δηλώσεις Δρακόπουλου για την ελευθερία του Τύπου στη χώρα. «Σαν», λέω, γιατί δεν μπορώ να πιστέψω ότι το ΑΠΕ συμβάλλει κι αυτό με τον τρόπο να μας βλέπουν οι ξένοι και να ξεκαρδίζονται στο γέλιο. Ή μήπως, όχι…
Χρήστος Ξανθάκης
MedioΠΙΛΑΦΟ / Newpost