Μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά. Αυτό συμβαίνει με πολλά βιαστικά και ρηχά ρεπορτάζ και το παρακολουθούμε για άλλη μια φορά αυτές τις μέρες που στο επίκεντρο της ειδησεογραφίας βρίσκεται το φαινόμενο της οπαδικής βίας μετά την άγρια δολοφονία του 19χρονου Άλκη στη Θεσσαλονίκη.
Έτσι για παράδειγμα, το γνωστό τραγούδι του Θανάση Παπακωνσταντίνου, «Σαν αερικό», εμφανίστηκε να αποτελεί δείγμα ανάρτησης στα σόσιαλ μίντια που επιβεβαιώνει το προφίλ «σκληροπυρηνικών χούλιγκανς», ενώ η εικόνα που δημιούργησε ο αρχιτέκτονας Χάρης Χεϊζάνογλου θέλοντας να καταγγείλει την οπαδική βία, χρησιμοποιείται από δημοσιογραφικά ρεπορτάζ ακριβώς για το αντίθετο, φτάνοντας μάλιστα να «βλέπουν» πίσω από αυτή την εικόνα συγκεκριμένο μήνυμα, συγκεκριμένων οπαδών.
Το γεγονός φαίνεται ως μια αστεία, βλακώδης παρανόηση, όμως είναι πολύ πιο σοβαρό. Οι Αρχές δίνουν τα ονόματα οπαδών που απασχολούν τη Δικαιοσύνη και οι ρεπόρτερ αλιεύουν «τυφλά» από τα προφίλ αυτών στα social media, αναρτήσεις που κατά τη γνώμη τους επιβεβαιώνουν τη σκληρότητα ή την ενοχή τους. Όμως, όπως φαίνεται, κάποιοι δεν μπορούν να διαχωρίσουν την ήρα από το σιτάρι. Και το αποτέλεσμα είναι εκτός από τραγελαφικό και επικίνδυνα προβληματικό.
- περισσότερα στο ρεπορτάζ που υπογράφει η Μαριάνθη Πελεβάνη στο TVXS EΔΩ