Ολοκληρώνεται σιγά σιγά το πρώτο μέρος της τηλεοπτικής σαιζόν, βγήκαν τα συμπεράσματα, βγήκαν και τα νούμερα, έβαλαν τα δυνατά τους τα κανάλια (πλην Open…), πλήρωσαν τα γούστα τους οι διαφημιζόμενοι, τα γνωστά και απολύτως κατανοητά (πλην Open…), σε μια πιάτσα που έδειξε φέτος να ξαναζωντάνεψε μετά απ’ το περσινό χουνέρι της καραντίνας.
Ένα, λοιπόν, από τα χαρακτηριστικά αυτού του πρώτου μισού, ήταν η παταγώδης αποτυχία των μαγειρικών ριάλιτυ. Το Top Chef του ΣΚΑΙ και το Game of Chefs δεν δικαιολόγησαν ούτε μια στιγμή τις επενδύσεις των διαύλων, τόσο από ποιοτική άποψη (ιδίως το Top Chef), όσο και ποσοτικά στο στίβο της θεαματικότητας. Και φυσικά όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο με δύο όμοιες παραγωγές, πάντα υπάρχει ο φόβος ότι θα τριτώσει το κακό. Ότι, δηλαδή, θα την πατήσει και το επερχόμενο Master Chef, γιατί γκώσανε από τηγάνια και κατσαρόλια οι τηλεθεατές και θα το ξαποστείλουν στο ψυγείο της Nielsen.
Αν κρίνει, πάντως, κανείς από το πρώτο τρέιλερ της εκπομπής, που μόλις έσκασε μύτη, μάλλον ελάχιστες είναι οι πιθανότητες να πάει άπατη.
Γιατί; Διότι τα ισχυρά χαρτιά της είναι οι τρεις παρουσιαστές, Λεωνίδας Κουτσόπουλος, Πάνος Ιωαννίδης και Σωτήρης Κοντιζάς, και η ικανότητά τους να κάνουν άψογα τη δουλειά τους, δίχως να παίρνουν πολύ στα σοβαρά τους εαυτούς τους.
Πράγμα το οποίο βλέπουμε και στο σποτάκι, όπου οι τρεις καμπαλέρος εμφανίζονται ότι και καλά προσπάθησαν ν’ αλλάξουν δουλειές και ν’ ακολουθήσουν καινούριες καριέρες. Ο Κουτσόπουλος να γίνει πυγμάχος, ο Ιωαννίδης να γίνει χορευτής του κλασικού μπαλέτου και ο Κοντιζάς να γίνει τραγουδιστής στα μπουζούκια.
Και τι συνέβη; Όπως λέει και το σποτ:
«MasterChef 2022: Έρχεται στο Star Channel! Πάλεψαν να γυρίσουν σελίδα στη ζωή τους, όμως μάταια. Το πεπρωμένο φυγείν αδύνατον».
Με ελαφράδα δοσμένο όλο αυτό και με χιούμορ και αυτοϋπονόμευση, ώστε το τελικό αποτέλεσμα να δίνει την αίσθηση της παρέας και να μοιάζει αβίαστο.
Κάτι που βλέπουμε και στο ίδιο το ριάλιτυ εν ολίγοις και έχει κάνει τους τηλεθεατές να το λατρέψουν.
Χρήστος Ξανθάκης