Έχει δίκιο ο Γιώργος Λακόπουλος: Αν η Εκκλησία της Ελλάδος αναζητά τον δικό της Σαλμάν Ρούσντι, ατύχησε! Ερώτημα γιατί η κυβέρνηση δεν καλύπτει πολιτικά τον εκπρόσωπο της χώρας στους διεθνείς οργανισμούς-η τοποθέτηση της υπουργού Παιδείας που τον «αδειάζει», είναι άραγε και θέση του Μαξίμου;
Αποτελεί ένα μεγάλο λάθος της Ιεραρχίας η πρωτοφανής στοχοποίηση του Ηλία Μόσιαλου για μια χιουμοριστική (ακόμα και αν ήταν πολιτικά λαθεμένη) ανάρτησή του! Είναι δε απορίας άξιον πώς ο ηπίων τόνων Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος επέτρεψε μια τέτοια ανακοίνωση.
Και, όντως, πάει πολύ η Ιεραρχία να στοχοποιεί τον Ηλία Μόσιαλο όταν:
- Στους κόλπους της βρίσκονται τουλάχιστον έξι ανεμβολίαστοι μητροπολίτες, εκατοντάδες κληρικοί που αρνούνται να κάνουν το εμβόλιο , ενώ στα μοναστήρια ο κορονοϊός κάνει «πάρτι»!
- Χρησιμοποιήθηκαν οι άμβωνες προκειμένου να συγκροτηθεί και να πάρει τις όποιες διαστάσεις έχει σήμερα το αντιεμβολιαστικό κίνημα.
- Καθημερινά στέλνονται μηνύματα «ξενοιασιάς» από λειτουργίες και άλλες θρησκευτικές εκδηλώσεις, με κληρικούς χωρίς μάσκες κοκ, ενώ η Εκκλησία προσποιείται (σε πλήρη παρασκηνιακή συνεννόηση με το Μαξίμου) ότι δεν διαθέτει μηχανισμούς ελέγχου ώστε να εφαρμόζεται η απόφαση για είσοδο των πιστών στους ναούς με την πραγματοποίηση τεστ για τους ανεμβολίαστους.
- Οι αντιεπιστημονικές θεωρίες για μη ύπαρξη κορονοϊού και για την …επικινδυνότητα των εμβολίων χρησιμοποιούνται (άκουσον-άκουσον) από μια ομάδα ιερωμένων και ως «όπλο» στη μάχη της διαδοχής, που ατύπως και παρασκηνιακά διεξάγεται στην Εκκλησία της Ελλάδας.
Με την επίθεση στον Ηλία Μόσιαλο, πάντως, δημιουργείται το ερώτημα γιατί ο πρωθυπουργός δεν τον έχει καλύψει δημοσίως. Και, βεβαίως, δημιουργείται το ερώτημα εάν το «άδειασμα» της υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως στον εκπρόσωπο της χώρας μας στους διεθνείς οργανισμούς εκφράζει και την κυβέρνηση.
Bασίλης Σκουρής
***
Τι γράφει ο Γιώργος Λακόπουλος
Με τον τίτλο «Ηλίας Μόσιαλος: Ρούσντι» ο Γιώργος Λακόπουλος γράφει στις ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΕΣ στο iEidiseis:
“Σε ποιόν οφείλει η ελληνική κοινή γνώμη την πληρέστερη ενημέρωση που χρειάζεται στον καθένα για να ορθώσει τείχος στην επίθεση ου COVID-19;
Πάντως όχι στον υπάκουο Τσιόδρα. Ούτε στους μαϊντανούς, που κάνουν καριέρα στην τηλεόραση
Αν υπήρχε βραβείο «εθνικού ενημερωτή» στην περίοδο της Πανδημίας, θα το έπαιρνε ο καθηγητής Ηλίας Μόσιαλος .
Από την αρχή δίνει ασφαλείς και χρήσιμες οδηγίες, χωρίς συγκρουσιακές επιδιώξεις .
Λίγοι γνωρίζουν ότι καθηγητής του LSEδεν αντιμετωπίζεται πλέον από τον Πρωθυπουργό, ως εκπρόσωπος της Ελληνικής Δημοκρατίας σε διεθνείς οργανισμούς για τον κορονοϊό .
Όταν ο Μητσοτάκης λέει ότι «ακούει τους επιστήμονες», εννοεί ότι ακούει μόνο όσους του λένε ότι τον βολεύει.
Ακόμη χειρότερα: όσους τους λέει ότι ίδιος τι θα του πουν. Πες κι εσύ Σωτήρη..
Στη Βουλή ήταν σαφής για τον διακεκριμένο ακαδημαϊκό που μεταφέρει στη χώρα τη διεθνή γνώση και εμπειρία: «Δεν συμφωνώ με τον κύριο Μόσιαλο».
Ως συνήθως, απέκρυψε ότι δεν τον ρωτάει καν.
Κάποιος όμως έπρεπε να το πει στον Αρχιεπίσκοπο ώστε να μην εκδίδει η Ιερά Σύνοδος ανακοινώσεις κατά του Μόσιαλου, ως «αντιπροσώπου» της χώρας.
Να μην του προσάπτει ότι «δεν μπορεί να επικαλείται το επιχείρημα της ιδιωτικότητας για την ρατσιστική συμπεριφορά του, όταν κατέχει θέσεις κρατικής ευθύνης και εκφράζεται δημοσίως».
Ένα χιουμοριστικό λογοπαίγνιο για τις μάσκες, με θέμα τη …Φάτνη που ανάρτησε ο καθηγητής, προκάλεσε χριστουγεννιάτικη διολίσθηση σε αντιδράσεις φονταμενταλισμού .
Σαν τους μουλάδες του Ισλάμ, που προγράφουν όποιον σκιτσάρει τον Προφήτη.
Πάνω από δυο δισεκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο πιστεύουν, -με τεκμήριο τη δηλωμένη θρησκεία τους-ότι μια παρθένα μύρισε τον κρίνο και έμεινε έγκυος.
Δικαίωμα τους- ο καθένας ασπάζεται όποιο δόγμα θέλει και στους άλλους δεν πέφτει λόγος.
Δεν νοείται όμως η Ιερά Συνοδός να εκπίπτει σε οιονεί αφορισμό μιας χιουμοριστικής ανάρτησης, με το επιχείρημά ότι προβάλλει την χριστιανική πίστη.
Η Ιεραρχία υπερασπίζεται την Θεοτόκο με σκοταδιστική ανακοίνωση, στην οποία ωστόσο αναφέρει ότι< «δεν έχει ανάγκη οποιασδήποτε ανθρώπινης υπεράσπισης».
Αν έχει κάποιος δικαίωμα να αναφέρεται, ακόμη και με λογοπαίγνια , στις μάσκες κατά του ιού είναι ο Μόσιαλος.
Πάντως όχι όσοι εξέδωσαν ανακοίνωση εναντίον του μετά από «συναφείς διαμαρτυρίες μελών της Εκκλησίας που περιήλθαν σε γνώση μας».
Η Εκκλησία παραμένει εστία αντιεμβολιασμού και παραβίασης των κανόνων προφύλαξης.
Το ενδιαφέρον της Ιεράς Συνόδου είναι υποκριτικό, όταν επιτρέπει από άμβωνος αντιεπιστημονικά κηρύγματα.
Ο καθηγητής του LSE ούτε «φανατικός» είναι, ούτε «έλλειψη σεβασμού στην πίστη των άλλων τον διακρίνει».
Είναι απλώς επιστήμονας, με ανοικτό μυαλό και ελευθερία έκφρασης. Συνεπώς η ανάρτησή του δεν θα μπορούσε να είναι «προσβλητική», ούτε …»ρατσιστική»!
Αν η Εκκλησία της Ελλάδος αναζητά τον δικό της Σαλμάν Ρούσντι, ατύχησε”.
“Σε ποιόν οφείλει η ελληνική κοινή γνώμη την πληρέστερη ενημέρωση που χρειάζεται στον καθένα για να ορθώσει τείχος στην επίθεση ου COVID-19;
Πάντως όχι στον υπάκουο Τσιόδρα. Ούτε στους μαϊντανούς, που κάνουν καριέρα στην τηλεόραση
Αν υπήρχε βραβείο «εθνικού ενημερωτή» στην περίοδο της Πανδημίας, θα το έπαιρνε ο καθηγητής Ηλίας Μόσιαλος .
Από την αρχή δίνει ασφαλείς και χρήσιμες οδηγίες, χωρίς συγκρουσιακές επιδιώξεις .
Λίγοι γνωρίζουν ότι καθηγητής του LSEδεν αντιμετωπίζεται πλέον από τον Πρωθυπουργό, ως εκπρόσωπος της Ελληνικής Δημοκρατίας σε διεθνείς οργανισμούς για τον κορονοϊό .
Όταν ο Μητσοτάκης λέει ότι «ακούει τους επιστήμονες», εννοεί ότι ακούει μόνο όσους του λένε ότι τον βολεύει.
Ακόμη χειρότερα: όσους τους λέει ότι ίδιος τι θα του πουν. Πες κι εσύ Σωτήρη..
Στη Βουλή ήταν σαφής για τον διακεκριμένο ακαδημαϊκό που μεταφέρει στη χώρα τη διεθνή γνώση και εμπειρία: «Δεν συμφωνώ με τον κύριο Μόσιαλο».
Ως συνήθως, απέκρυψε ότι δεν τον ρωτάει καν.
Κάποιος όμως έπρεπε να το πει στον Αρχιεπίσκοπο ώστε να μην εκδίδει η Ιερά Σύνοδος ανακοινώσεις κατά του Μόσιαλου, ως «αντιπροσώπου» της χώρας.
Να μην του προσάπτει ότι «δεν μπορεί να επικαλείται το επιχείρημα της ιδιωτικότητας για την ρατσιστική συμπεριφορά του, όταν κατέχει θέσεις κρατικής ευθύνης και εκφράζεται δημοσίως».
Ένα χιουμοριστικό λογοπαίγνιο για τις μάσκες, με θέμα τη …Φάτνη που ανάρτησε ο καθηγητής, προκάλεσε χριστουγεννιάτικη διολίσθηση σε αντιδράσεις φονταμενταλισμού .
Σαν τους μουλάδες του Ισλάμ, που προγράφουν όποιον σκιτσάρει τον Προφήτη.
Πάνω από δυο δισεκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο πιστεύουν, -με τεκμήριο τη δηλωμένη θρησκεία τους-ότι μια παρθένα μύρισε τον κρίνο και έμεινε έγκυος.
Δικαίωμα τους- ο καθένας ασπάζεται όποιο δόγμα θέλει και στους άλλους δεν πέφτει λόγος.
Δεν νοείται όμως η Ιερά Συνοδός να εκπίπτει σε οιονεί αφορισμό μιας χιουμοριστικής ανάρτησης, με το επιχείρημά ότι προβάλλει την χριστιανική πίστη.
Η Ιεραρχία υπερασπίζεται την Θεοτόκο με σκοταδιστική ανακοίνωση, στην οποία ωστόσο αναφέρει ότι< «δεν έχει ανάγκη οποιασδήποτε ανθρώπινης υπεράσπισης».
Αν έχει κάποιος δικαίωμα να αναφέρεται, ακόμη και με λογοπαίγνια , στις μάσκες κατά του ιού είναι ο Μόσιαλος.
Πάντως όχι όσοι εξέδωσαν ανακοίνωση εναντίον του μετά από «συναφείς διαμαρτυρίες μελών της Εκκλησίας που περιήλθαν σε γνώση μας».
Η Εκκλησία παραμένει εστία αντιεμβολιασμού και παραβίασης των κανόνων προφύλαξης.
Το ενδιαφέρον της Ιεράς Συνόδου είναι υποκριτικό, όταν επιτρέπει από άμβωνος αντιεπιστημονικά κηρύγματα.
Ο καθηγητής του LSE ούτε «φανατικός» είναι, ούτε «έλλειψη σεβασμού στην πίστη των άλλων τον διακρίνει».
Είναι απλώς επιστήμονας, με ανοικτό μυαλό και ελευθερία έκφρασης. Συνεπώς η ανάρτησή του δεν θα μπορούσε να είναι «προσβλητική», ούτε …»ρατσιστική»!
Αν η Εκκλησία της Ελλάδος αναζητά τον δικό της Σαλμάν Ρούσντι, ατύχησε”.