Με λυμένα όλα τα προβλήματα του τόπου, υγειονομικά, οικονομικά, οικολογικά, εκπαιδευτικά, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος άνοιξε τον φάκελο με το θεολογικό ζήτημα. Αυτό γράφει ο..Παντελής Μπουκάλας στην στήλη του στην Καθημερινή σχολιάζοντας δηκτικά τα πεπραγμένα της κυβ΄ρνησης και τα λεγόμενα του κυβερνητικού εκπροσώπου Γιάννη Οικονόμου.
Υπό τον τίτλο ο «Θεολογών εκπρόσωπος» γράφει ο Μπουκάλας στην «Καθημερινή» (13.10.2021):
Με λυμένα όλα τα προβλήματα του τόπου, υγειονομικά, οικονομικά, οικολογικά, εκπαιδευτικά, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος άνοιξε τον φάκελο με το θεολογικό ζήτημα. Προφανώς για να μην ηττηθούμε από τον δαίμονα της ανίας. Ερωτηθείς για την κακοκαιρία «Αθηνά»και τις βαριές συνέπειές της στην πυρόπληκτη Εύβοια, απάντησε με πνεύμα ορθολογικό: «Με τον Θεό δεν μπορεί να τα βάλει κανείς. Ούτε και είναι δυνατόν να ελεγχθούν τα ακραία καιρικά φαινόμενα»
Εικάζω ότι ο κ. Γιάννης Οικονόμου οδηγήθηκε σε νύξεις περί των θείων επηρεασμένος από το όνομα «Αθηνά» Και μετά λύπης μου παρατηρώ ότι, αν και μετέχει της ελληνικής παιδείας, της θύραθεν και της εκκλησιαστικής, δεν βρήκε να πει μισή λέξη για την παντελώς άστοχη επιλογή να δοθεί το όνομα της θεάς της σοφίας σε ένα κακότροπο και καταστροφικό φυσικό φαινόμενο. Αρνείται άραγε την πολιούχο της η πρωτεύουσα της Ελλάδας; Ο κίνδυνος να αγανακτήσουν οι λάτρεις της «αρχαίας θρησκείας» και να προκύψει έτσι διαρροή ψήφων, δεν είναι αμελητέος.
Αλλά και τους πιστούς της χριστιανικής θρησκείας ενδέχεται να τους ενόχλησε η ρήση του εκπροσώπου. Διότι, επί της ουσίας, όταν λέει ότι «δεν μπορούμε να τα βάλουμε με τον Θεό» είναι σαν να αμφισβητεί την ελληνικότητά του. Σαν να λέει δηλαδή ότι ο Θεός αντιμετωπίζει ίδια κι όμοια την Ελλάδα και τις υπόλοιπες χώρες. Οτι δεν επιφυλάσσει πολύ καλύτερη μοίρα, ακίνδυνη, στον περιούσιο λαό του. Εμάς δηλαδή. Αμαρτία μια τέτοια σκέψη. Οπως πάμε, θα μας πάρει στον λαιμό του ο Διαφωτισμός.
Με λυμένα όλα τα προβλήματα του τόπου, υγειονομικά, οικονομικά, οικολογικά, εκπαιδευτικά, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος άνοιξε τον φάκελο με το θεολογικό ζήτημα. Προφανώς για να μην ηττηθούμε από τον δαίμονα της ανίας. Ερωτηθείς για την κακοκαιρία «Αθηνά»και τις βαριές συνέπειές της στην πυρόπληκτη Εύβοια, απάντησε με πνεύμα ορθολογικό: «Με τον Θεό δεν μπορεί να τα βάλει κανείς. Ούτε και είναι δυνατόν να ελεγχθούν τα ακραία καιρικά φαινόμενα»
Εικάζω ότι ο κ. Γιάννης Οικονόμου οδηγήθηκε σε νύξεις περί των θείων επηρεασμένος από το όνομα «Αθηνά» Και μετά λύπης μου παρατηρώ ότι, αν και μετέχει της ελληνικής παιδείας, της θύραθεν και της εκκλησιαστικής, δεν βρήκε να πει μισή λέξη για την παντελώς άστοχη επιλογή να δοθεί το όνομα της θεάς της σοφίας σε ένα κακότροπο και καταστροφικό φυσικό φαινόμενο. Αρνείται άραγε την πολιούχο της η πρωτεύουσα της Ελλάδας; Ο κίνδυνος να αγανακτήσουν οι λάτρεις της «αρχαίας θρησκείας» και να προκύψει έτσι διαρροή ψήφων, δεν είναι αμελητέος.
Αλλά και τους πιστούς της χριστιανικής θρησκείας ενδέχεται να τους ενόχλησε η ρήση του εκπροσώπου. Διότι, επί της ουσίας, όταν λέει ότι «δεν μπορούμε να τα βάλουμε με τον Θεό» είναι σαν να αμφισβητεί την ελληνικότητά του. Σαν να λέει δηλαδή ότι ο Θεός αντιμετωπίζει ίδια κι όμοια την Ελλάδα και τις υπόλοιπες χώρες. Οτι δεν επιφυλάσσει πολύ καλύτερη μοίρα, ακίνδυνη, στον περιούσιο λαό του. Εμάς δηλαδή. Αμαρτία μια τέτοια σκέψη. Οπως πάμε, θα μας πάρει στον λαιμό του ο Διαφωτισμός.
Η τρίτη παρατήρηση αφορά την υπουργική διαπίστωση ότι «δεν μπορούμε να ελέγξουμε τα ακραία φυσικά φαινόμενα» Οι κάτοικοι και οι δημοτικοί άρχοντες της βόρειας Εύβοιας, πάντως, λένε ότι η βροχή που έπεσε δεν είχε τίποτε το ακραίο. Αλλά τι σημασία έχουν όσα λένε οι εωρακότες. Οπως οι φανατικότεροι ανάμεσά μας βλέπουν να τρέχουν ακατάσχετα δάκρυα από το 92% των εικόνων της επικράτειας, ακόμα και των αγορασμένων στο Μοναστηράκι, και από το υπόλοιπο 8% αίμα, έτσι και ο εκπρόσωπος μπορεί να βλέπει μια νεροποντή σαν κατακλυσμό. Επειδή αυτό θέλει να δει.
Τέταρτο και τελευταίο. Τις καταιγίδες, τους σεισμούς, τους κορωνοϊούς δεν τους στέλνει κάποιος τιμωρός Θεός. Είναι γεννήματα της φύσης, του περιβάλλοντος, του κόσμου μας. Και οι άνθρωποι έχουν τις επιστήμες και τους κρατικούς μηχανισμούς τους ακριβώς επειδή πιστεύουν ότι «μπορούν να τα βάλουν με τον Θεό» Δηλαδή να μην επιτρέπουν στα μέτριας ισχύος φυσικά φαινόμενα να δρουν σαν ακραία.
Τέταρτο και τελευταίο. Τις καταιγίδες, τους σεισμούς, τους κορωνοϊούς δεν τους στέλνει κάποιος τιμωρός Θεός. Είναι γεννήματα της φύσης, του περιβάλλοντος, του κόσμου μας. Και οι άνθρωποι έχουν τις επιστήμες και τους κρατικούς μηχανισμούς τους ακριβώς επειδή πιστεύουν ότι «μπορούν να τα βάλουν με τον Θεό» Δηλαδή να μην επιτρέπουν στα μέτριας ισχύος φυσικά φαινόμενα να δρουν σαν ακραία.