Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2021

(Eπιτέλους!) Άγριες Μέλισσες


Όπως το λένε και στην όπερα: Δεν τελειώνει αν δεν τραγουδήσει η ευτραφής κυρία!
Το αυτό και στην τηλεοπτική σαιζόν: Δεν αρχίζει αν δεν βουίξουν οι Άγριες Μέλισσες!..Η σειρά του Antenna που έχει πάρει όλο το χαρτί τα τελευταία δυο χρόνια και για την ώρα άφηνε πεδίο ελεύθερο στον ανταγωνισμό.
Επιστρέφει όμως από την ερχόμενη Δευτέρα στις δέκα το βράδυ, κάθε βδομάδα από Δευτέρα ως Πέμπτη, και αρχίζει ξανά το πράγμα και δυσκολεύει για τις απέναντι σειρές –για τα ριάλιτυ δεν το συζητώ καν, αυτά έχουν υπογράψει την καταδίκη τους βδομάδες τώρα. Γιατί ήταν εύκολη η αρχή και οι πρωτιές καταγράφονταν η μία μετά απ’ την άλλη. Τι γίνεται όμως όταν επιστρέφει στις θεαματικότητες της Nielsen ο κυρίαρχος του παιχνιδιού;
Να δώσουμε πάντως κι έναν πόντο στον Antenna που κράτησε την ψυχραιμία του και αποφάσισε πότε θα δώσει το σήμα της έναρξης με βάση τις δικές του τις ανάγκες και όχι με το τι κάνουν τα άλλα κανάλια. Αν μη τι άλλο δείχνει απόλυτη εμπιστοσύνη στις δυνάμεις του, κάτι που μάλλον θα έπρεπε να ανησυχεί τους πέντε (ή μάλλον τέσσερις…) ανταγωνιστές.
Όσο για την ίδια τη σειρά, εδώ μιλάμε ότι σεναριακά πάει να τα σαρώσει όλα, καθώς θα παίξει και Χούντα εκτός των άλλων. Πάρτε μια γεύση:
Διαφάνι 1967…
Οι ήρωές μας μετρούν ακόμα τα τραύματα του παρελθόντος και προσπαθούν να ξαναστήσουν τις ζωές τους. Θα τα καταφέρουν;
Το ξημέρωμα της 21ης Απριλίου θα τους βρει όλους ανυποψίαστους. Το άγνωστο, ο φόβος, η σιωπή, ο κίνδυνος, οι χωρισμοί, τα διλήμματα, οι παγίδες, η εξουσία, ο έρωτας.
Το παρελθόν δεν έχει πει ακόμα την τελευταία του λέξη και το μέλλον έρχεται με απειλητικά βήματα. Ο δρόμος που ξεδιπλώνεται οδηγεί σε άγνωστα μονοπάτια. Θα υπάρχει, άραγε, επιστροφή;
Η ευτυχία της Ελένης και του Λάμπρου δεν θα κρατήσει για πολύ. Τι θα γίνει όταν ο Λάμπρος βρεθεί στο στόχαστρο του καθεστώτος; Ποιος κρύβεται πραγματικά πίσω από τη στοχοποίησή του; Ένα πρόσωπο από το παρελθόν της Ελένης, ο Ζάχος Λυκογιάννης, θα μπορούσε να αποδειχτεί ο καλύτερος σύμμαχός της. Ή μήπως όχι;

Xρήστος Ξανθάκης / newpost