Κομμωτήρια, βαφη, ρίζα, ανταύγειες, ψαλίδα, τσεκ.
Αγορές click away, με SMS στο 13033, τσεκ.
Αλυσίδες καταστημάτων που εξυπηρετούν ελεύθερους επαγγελματίες, τσεκ.
Έτοιμοι και έτοιμες είμαστε ρε φίλε, να το γλεντήσουμε το Χριστούγεννο τη γιορτή της κατανάλωσης και.. της Χριστιανοσύνης. Μία μία βγαίνουν οι ειδήσεις δια της μεθόδους των διαρροών, όπου στέλνουμε δεξιά αριστερά τις προθέσεις μας και δημοσιεύονται και αλιεύουμε αντιδράσεις. Για να δουλέψει το σύστημα, να ανοίξουν την πορτοφόλα ο Έλληνας και η Ελληνίδα, να κυκλοφορήσει το χρήμα, να πέσει και κάνας παρά στα ταμεία του κράτους, διότι η τρύπα της Καλκούτας δεν αρκεί πλέον για να περιγράψει την κατάσταση τους. Και άμα κολλήσουν και μερικοί, τόσοι και τόσες έχουν κολλήσει πια, σε άλλους χίλιους ή πέντε ή δέκα χιλιάδες θα κωλώσουμε;
Αλλά με τις εκκλησίες τι θα γίνει;
Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος έστειλε ήδη ραπόρτο πριν από ένα μήνα ότι αφενός τις θέλει ανοιχτές μέσα στις γιορτές και αφετέρου δεν θα κάνει πίσω στο ζήτημα της θείας Κοινωνίας. Με δικά τους λόγια:
«Δεν θέλουμε να πάμε κόντρα, αλλά να πούμε σε όλους ότι η εκκλησία απέκτησε την εμπειρία να διαχειρίζεται την κατάσταση του κορονωϊού και να τηρεί τις αποστάσεις».
Υποθέτω ότι η συγκεκριμένη εμπειρία απεκτήθη μετά από το αδιανόητο και ανεπανάληπτο και αξέχαστο φιάσκο του Αγίου Δημητρίου, όταν σκούζανε (κατά δήλωσή τους…) οι δημοτικοί και περιφερειακοί άρχοντες να μην προχωρήσει το πανηγυράκι, αλλά η κεντρική εξουσία ασχολούνταν με τα κοινόχρηστα του Τσίπρα…
Εν τω μεταξύ, τα ‘χωσε κι ο Μητροπολίτης Πατρών, τα ‘χωσε κι ο Μητροπολίτης Κερκύρας, βγήκε ο άλλος της Ξάνθης και κήρυξε Τζιχάντ (ή αυτό τέλος πάντωνν που κηρύσσουν οι Χριστιανοί…), τέντωσε αυτί ο Πέτσας και ανέκραξε:
«Δεν μπορεί να ανοίγει το λιανεμπόριο και να μείνουν κλειστές οι εκκλησίες. Αυτά είναι που θα συζητηθούν τις επόμενες 2-3 μέρες, ώστε να ληφθούν αποφάσεις».
Οπότε, σκέπτομαι εγώ με το φτωχό μου το μυαλό, αφού ανοίγει οσονούπω το λιανεμπόριο, πώς επιτρέπεται να παραμείνουν κλειστές οι πόρτες των ναών;
Αυτά δεν γίνονται όταν κυβερνάς με τους συνταξιούχους και τις νοικοκυρές (σας τα έγραφα χτες, ελπίζω να με διαβάσατε), τις μοναδικές δηλαδή πληθυσμιακές ομάδες που εξακολουθούν να πιστεύουν ότι τα έχεις όλα καλώς καμωμένα. Κάπως πρέπει να τους ικανοποιήσεις, κάπως πρέπει να τους παραμυθιασεις, κάπως πρέπει να τους φέρεις βόλτα, γιατί ο αριθμός των νεκρών δεν πέφτει και το θαύμα του πρώτου κύματος μεταμορφώθηκε σε τραύμα…
Άρα θ’ ανοίξουν οι εκκλησίες. Με όριο στον αριθμό των πιστών, με όριο χρονικό στις λειτουργίες, με τον αγιασμό σε φιαλίδιο πλαστικό, με αντίδωρο στις εισόδους των ναών και βάλε και πάρε και δώσε, να το ακούει ή να το διαβάζει ο άλλος και να λέει «πω, πω, μέτρα δρακόντεια»!
Και η Θεία Κοινωνία; Η Θεία Κοινωνία είναι η κόκκινη γραμμή της Ιεραρχίας, που δεν κάνει πόντο πίσω στις εμμονές της. Πράγμα το οποίον σημαίνει ότι ο στίχος «τι το θες το κουταλάκι να μου δώσεις το φαρμάκι» θα δικαιωθεί για μία ακόμη φορά, καθώς ο ένας μετά από τον άλλο θα προσέρχονται οι πιστοί για μια γερή δόση μαυροδάφνης και κορωνοϊού. Υπό τις ευλογίες των ιερωμένων και των λοιμωξιολόγων Γιαμαρέλλου και Λινού, που έχουν δηλώσει πεντακάθαρα ότι την Μετάληψη δεν την διαπραγματεύονται…
- το κείμενο του Χρ. Ξανθάκη είναι από το newpost.gr