Η ζωή κύκλους κάνει. Θυμάστε την έφοδο της αστυνομίας στην κινηματογραφική προβολή του «Τζόκερ» στις αρχές του περασμένου χειμώνα; Ήταν λίγους μήνες μετά την άνοδο της Νέας Δημοκρατίας στην εξουσία.
Δεκαετίες πριν, το 1952, είχε συντελεστεί και πάλι πολιτική αλλαγή. Το Νοέμβριο εκείνης της χρονιάς ο Αλέξανδρος Παπάγος με τη βοήθεια του πλειοψηφικού..
εκλογικού συστήματος γινόταν «κοινοβουλευτικός δικτάτορας». Με 247 βουλευτές στους 300, άφησε μόλις 51 για την αξιωματική αντιπολίτευση που αποτελούσε ο συνασπισμός της ΕΠΕΚ και του Κόμματος των Φιλελευθέρων.
Σχεδόν ένα μήνα μετά τις εκλογές, στο Ζάππειο γινόταν μια έκθεση της «ντριμ τιμ» της ελληνικής ζωγραφικής. Ήταν έργα της κίνησης «Αρμός», ζωγράφων με διαφορετική νοοτροπία, αλλά ένα όραμα, να αλλάξουν την εικόνα της Τέχνης τους (περισσότερα εδώ).
Ένας από αυτούς ήταν και ο Γιάννης Τσαρούχης. Τα θέματά του περίπου γνωστά. Δεν μπορούσαν να λείψουν τα… ναυτάκια. Ένα από αυτά προκάλεσε την μήνιν της Αστυνομίας. Ήταν το έργο με αριθμό 262 και τίτλο «Σύνθεσις».
- διαβάστε περισσότερα και δείτε δημοσιεύματα της εποχής στο pasatempo.wordpress ΕΔΩ
Δεκαετίες πριν, το 1952, είχε συντελεστεί και πάλι πολιτική αλλαγή. Το Νοέμβριο εκείνης της χρονιάς ο Αλέξανδρος Παπάγος με τη βοήθεια του πλειοψηφικού..
εκλογικού συστήματος γινόταν «κοινοβουλευτικός δικτάτορας». Με 247 βουλευτές στους 300, άφησε μόλις 51 για την αξιωματική αντιπολίτευση που αποτελούσε ο συνασπισμός της ΕΠΕΚ και του Κόμματος των Φιλελευθέρων.
Σχεδόν ένα μήνα μετά τις εκλογές, στο Ζάππειο γινόταν μια έκθεση της «ντριμ τιμ» της ελληνικής ζωγραφικής. Ήταν έργα της κίνησης «Αρμός», ζωγράφων με διαφορετική νοοτροπία, αλλά ένα όραμα, να αλλάξουν την εικόνα της Τέχνης τους (περισσότερα εδώ).
Ένας από αυτούς ήταν και ο Γιάννης Τσαρούχης. Τα θέματά του περίπου γνωστά. Δεν μπορούσαν να λείψουν τα… ναυτάκια. Ένα από αυτά προκάλεσε την μήνιν της Αστυνομίας. Ήταν το έργο με αριθμό 262 και τίτλο «Σύνθεσις».
Τo έργο του Τσαρούχη που σόκαρε τον Αστυνομικό Διευθυντή Αθηνών |