Μια δολοφονία δεν προσφέρεται για χιούμορ. Πολύ περισσότερο μια στυγνή δολοφονία όπως αυτή του Γρηγόρη Λαμπράκη. Προσφέρεται όμως για την αποκάλυψη των ενόχων. Οτι δεν μπορούσε να γράψει το ρεπορτάζ των ημερών το ανέλαβαν, τουλάχιστον, σε πρώτη φάση οι σκιτσογράφοι.
Το 1963 ο Φωκίων Δημητριάδης ήταν ο κορυφαίος της εποχής του.. Καταξιωμένος. Εργαζόταν στα «ΝΕΑ» στον «Ταχυδρόμο», και στη «Μακεδονία», ενώ το «ΒΗΜΑ» κάθε Κυριακή φιλοξενούσε ένα σκίτσο του.
Ο Κώστας Μητρόπουλος ανήκε στο «νέο κύμα» των σκιτσογράφων. Εργαζόταν στο «ΒΗΜΑ» και στον «Ταχυδρόμο». Κι οι δύο έδωσαν τη δική τους μάχη. Κάποιες φορές… πρόλαβαν τα γεγονότα. Μίλησαν για αυτά που θα αποκάλυπτα τρεις ρεπόρτερ της εποχής, ο Γιάννης Βούλτεψης (Αυγή), ο Γιώργος Μπέρτσος (Ελευθερία) και ο Γιώργος Ρωμαίος (ΒΗΜΑ), ακόμα κι ο ανακριτής Χρήστος Σαρτζετάκης αργότερα.
- δείτε όλα τα σκίτσα στο pasatempo.wordpress ΕΔΩ
Το 1963 ο Φωκίων Δημητριάδης ήταν ο κορυφαίος της εποχής του.. Καταξιωμένος. Εργαζόταν στα «ΝΕΑ» στον «Ταχυδρόμο», και στη «Μακεδονία», ενώ το «ΒΗΜΑ» κάθε Κυριακή φιλοξενούσε ένα σκίτσο του.
Ο Κώστας Μητρόπουλος ανήκε στο «νέο κύμα» των σκιτσογράφων. Εργαζόταν στο «ΒΗΜΑ» και στον «Ταχυδρόμο». Κι οι δύο έδωσαν τη δική τους μάχη. Κάποιες φορές… πρόλαβαν τα γεγονότα. Μίλησαν για αυτά που θα αποκάλυπτα τρεις ρεπόρτερ της εποχής, ο Γιάννης Βούλτεψης (Αυγή), ο Γιώργος Μπέρτσος (Ελευθερία) και ο Γιώργος Ρωμαίος (ΒΗΜΑ), ακόμα κι ο ανακριτής Χρήστος Σαρτζετάκης αργότερα.
- δείτε όλα τα σκίτσα στο pasatempo.wordpress ΕΔΩ