Είναι αδιανόητο να έχει άποψη ο κάθε παπάς για το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης. Είναι αδιανόητο να δίνει αυτός ντιρεκτίβα σε μια θρησκόληπτη υπουργό
της Ελενας ΑκρίταΜα και βέβαια της πέφτει λόγος της Ιεράς Συνόδου τι πρέπει να διδαχτούν και τι όχι – κυρίως το δεύτερο – τα παιδιά μας στο σχολείο. Αν δεν έχουν άποψη οι παπάδες ποιος θα έχει; Ο ειδικός ή ο εκπαιδευτικός; Και ειδικά το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης που είναι 100% domain της εκκλησίας. Πρέπει να πάρουν οι μαθητές τις σωστές τις βάσεις, μην τα μάθουν στραβά από κάνα επιστήμονα και να τρέχουμε μετά.
Κατ’ αρχάς γιατί να τα μάθουν; Υπάρχει κάποιος λόγος πριν το γάμο; Παρθένοι δεν θα παντρευτούν; Τότε..
να τα μάθουν και να τα μάθουν σωστά. Η μελισσούλα με τον μελισσούλο. Η λουλουδίτσα με τον λουλουδίτσο. Ο πελαργός που εκτοξεύει μωρά στις ταράτσες κι όποιο ζήσει, έζησε. Και πάν’ απ’ όλα ο κρίνος. Που δεν πονάει κιόλας.
Εννοείται μόνο για σύλληψη μιλάμε, για αντισύλληψη ούτε λόγος. Το σεξ έχει καθαρά αναπαραγωγικό χαρακτήρα, η άμβλωση απαγορεύεται εξ ου και τα έμβρυα μέσα στην κοιλίτσα φωνάζουν «μανούλα μη με σκοτώσεις».
Το χειρότερο είναι πως αυτοί που θρηνούν το «αγέννητο παιδί» όπως το λένε, όταν γεννηθεί, ούτε που να το φτύσουν. Κι αυτό και τη μάνα του στέλνουν στο πυρ το εξώτερον. Απαξ και γεννήθηκε να πάει να κόψει το λαιμό του. Το μπάσταρδο. Το μούλικο. Ουαί υμίν γραμματείς και φαρισαίοι υποκριτές.
Μα και βέβαια πέφτει λόγος στην Ιερά Σύνοδο και στον κάθε άσχετο για τη διδακτέα ύλη. Για όλα τα μαθήματα. Ο παπάς δεν θέλει τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, ο Αδωνις της καρδιάς μου δεν θέλει την κοινωνιολογία γιατί σου λέει τονε κάνει κουμμούνι τον άλλονε. Δεν είναι τυχαίο που όλοι οι έλληνες κοινωνιολόγοι κραδαίνουν κονσερβοκούτια για να βγάζουν τα μάτια των αστώνε. Προσωπικά έχω δει Βέλτσο με αμπέχονο και χακί κασκέτο να κυνηγάει στα βουνά με λάγνο τροχαδάκι αγνές χωριατοπούλες.
Κυρία Κεραμέως, ο κόσμος είναι κακός και άριστα κάνετε που τον έχετε γραμμένο στα βαρετά σας χαμηλοτάκουνα. Εσείς μόνο τους παπάδες να ακούτε, άντε και κάναν Αδωνι στα μεγάλα ζόρια. Ειδικά το μάθημα της σεξουαλικής ούτε το κατώφλι του σχολείου να μη διαβεί. Αλλωστε νωρίς είναι ακόμα, δεν μας κυνηγάει κανείς. Μόνο μια εικοσαετία έχει που μπήκαμε στον 21ο αιώνα, άσε να μπούμε στον 22ο και βλέπουμε.
Είναι αδιανόητο να έχει άποψη ο κάθε παπάς για το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης. Είναι αδιανόητο να δίνει αυτός ντιρεκτίβα σε μια θρησκόληπτη υπουργό. Σε λίγο με το καλό, να στείλουμε τα παιδιά πίσω – πολύ πίσω – στο Κατηχητικό. Να ξαναδώσουμε βέργα στον δάσκαλο. Να ξυρίζουμε γουλί τους μαθητές. Να τους φοράμε πηλήκιο. Να επαναφέρουμε τον Νόμο 4000 περί τεντιμποϊσμού. Κι να καθόμαστε ύστερα να χαζεύουμε μια κοινωνία βαλσαμωμένη εδώ και εβδομήντα χρόνια.
Κυρία Κεραμέως, σοβαρευτείτε. Είστε νέος άνθρωπος και επιστημόνισσα ολκής, όπως διαβάζω. Ειλικρινά αυτή την υστεροφημία θέλετε να αφήσετε πίσω σας; Ειλικρινά θέλετε να ταυτιστεί η θητεία σας με τον σκοταδισμό και την οπισθοδρόμηση; Οι παπάδες υπουργέ μου, ανήκουν στην εκκλησία και οι δάσκαλοι στο σχολείο.
Είναι ντροπή αυτό που συμβαίνει. Και την ντροπή αυτή την χρεώνεστε εσείς. Αφήστε λοιπόν, την κοινωνιολογία στο σήμερα και τα λατινικά στο χτες. Κι επιτέλους βάλτε τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση εκεί που είναι η θέση της: στα ελληνικά σχολεία. Γιατί το τελευταίο που έχει ανάγκη μια νοσούσα κοινωνία είναι νέοι άνθρωποι με παλιές ιδέες. Και λυπάμαι που το λέω, αγαπητή κυρία Κεραμέως, αλλά με μυαλά σαν τα δικά σας δεν πάει μπροστά αυτός ο τόπος.
Δυστυχώς για σας και δυστυχέστερα για τα παιδιά μας.
- το κείμενο της Ελενας Ακρίτα είναι από τα ΝΕΑ Σαββατοκύριακου (16.5.2020)