Στις δεκαετίες του ’30 και του ΄40 ήταν η μεγαλύτερη αποκριάτικη εκδήλωση. Ο χορός των Συντακτών, των δημοσιογράφων δηλαδή, επισκίαζε οτιδήποτε άλλο συνέβαινε στην Αποκριάτικη Αθήνα. Ήταν απόδειξη κοινωνικού στάτους να παρευρίσκεται κάποιος στην εκδήλωση αυτή που συνήθως γινόταν στην παλιά έδρα της Λυρικής Σκηνής στην οδό Ακαδημίας. Πολιτικοί, καλλιτέχνες, επιχειρηματίες έσπευδαν στην..
εκδήλωση αποφέροντας ένα σημαντικό έσοδο στα ταμεία της ΕΣΗΕΑ που και τότε υπέφεραν από έλλειψη χρημάτων. Ο χορός των Συντακτών κι αργότερα το Λαχείο Συντακτών ήταν για δεκαετίες οι βασικές πηγές εσόδων. Ο Ευάγγελος Κουσουλάκος και το δημιούργημά του, Το Σκριπ
Πως όμως κατάφερε η εκδήλωση αυτή που κράτησε μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του ’50 να δημιουργήσει τη δική της ιστορία; Διαβάστε ΕΔΩ στο pasatempo.wordpress
εκδήλωση αποφέροντας ένα σημαντικό έσοδο στα ταμεία της ΕΣΗΕΑ που και τότε υπέφεραν από έλλειψη χρημάτων. Ο χορός των Συντακτών κι αργότερα το Λαχείο Συντακτών ήταν για δεκαετίες οι βασικές πηγές εσόδων. Ο Ευάγγελος Κουσουλάκος και το δημιούργημά του, Το Σκριπ
Πως όμως κατάφερε η εκδήλωση αυτή που κράτησε μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του ’50 να δημιουργήσει τη δική της ιστορία; Διαβάστε ΕΔΩ στο pasatempo.wordpress