«Δυστυχώς Απουσιάζατε» του Κεν Λόουτς: Γίνε αφεντικό του εαυτού σου, δεν είσαι πια εργάτης
Τρία χρόνια μετά το βαθιά συγκινητικό αποτύπωμα του «Εγώ, ο Ντάνιελ Μπλέικ», ο Κεν Λόουτς με τον μόνιμο συνεργάτη του σεναριογράφο Πολ Λάβερτι επιστρέφουν στον τόπο του εγκλήματος, το Νιούκαστλ, αλλά..
κυρίως επιστρέφουν -για πολλοστή φορά- στον ευρύτερο και μεταφορικό τόπο του εγκλήματος, τη σύγχρονη οικονομικοπολιτική πραγματικότητα, τον καπιταλισμό, διηγούμενοι μια ακόμη ιστορία με ήρωες ανθρώπους της εργατικής τάξης.
Κι ένα βασικό προτέρημα του «Δυστυχώς Απουσιάζατε» είναι ότι εστιάζει το βλέμμα του σε σχετικά νέα «εργαλεία» που έχει εφεύρει ο καπιταλισμός, προκειμένου να βρίσκει αφενός νομικά αποδεκτούς τρόπους, για να παρακάμπτει και στην ουσία να καταπατά θεμελιώδεις κατακτήσεις του εργατικού δικαίου και αφετέρου φαντασιωτικά γοητευτικούς τρόπους, ώστε οι εργαζόμενοι να απεμπολούν οικειοθελώς την προστασία του εργατικού δικαίου και τα δικαιώματά τους ως εργαζόμενοι.
- διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου που υπογράφει ο old boy στο elculture.gr (ΕΔΩ)
Τρία χρόνια μετά το βαθιά συγκινητικό αποτύπωμα του «Εγώ, ο Ντάνιελ Μπλέικ», ο Κεν Λόουτς με τον μόνιμο συνεργάτη του σεναριογράφο Πολ Λάβερτι επιστρέφουν στον τόπο του εγκλήματος, το Νιούκαστλ, αλλά..
κυρίως επιστρέφουν -για πολλοστή φορά- στον ευρύτερο και μεταφορικό τόπο του εγκλήματος, τη σύγχρονη οικονομικοπολιτική πραγματικότητα, τον καπιταλισμό, διηγούμενοι μια ακόμη ιστορία με ήρωες ανθρώπους της εργατικής τάξης.
Κι ένα βασικό προτέρημα του «Δυστυχώς Απουσιάζατε» είναι ότι εστιάζει το βλέμμα του σε σχετικά νέα «εργαλεία» που έχει εφεύρει ο καπιταλισμός, προκειμένου να βρίσκει αφενός νομικά αποδεκτούς τρόπους, για να παρακάμπτει και στην ουσία να καταπατά θεμελιώδεις κατακτήσεις του εργατικού δικαίου και αφετέρου φαντασιωτικά γοητευτικούς τρόπους, ώστε οι εργαζόμενοι να απεμπολούν οικειοθελώς την προστασία του εργατικού δικαίου και τα δικαιώματά τους ως εργαζόμενοι.
- διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου που υπογράφει ο old boy στο elculture.gr (ΕΔΩ)