«Ευτυχώς πήγα στο Αθήναιον και όχι στο ΑΕΛΛΩ»
Το πρωτοφανές περιστατικό με την απομάκρυνση θεατών κατω των 18 ετών από αστυνομικούς σε κινηματογραφικές αίθουσες όπου γινόταν προβολή της ταινίας «Joker», σχολίασε ο Αλέξης Τσίπρας στο instagram αναρτώντας μάλιστα και μια φωτογραφία (προϊόν φωτομοντάζ) που εμφανίζεται σε πολλά σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τον..
υπουργό Προστασίας του Πολίτη να κυνηγά τον... Joker.
Στην σχετική ανάρτηση ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ και τέως πρωθυπουργός σχολιάζει: «Που να φανταστώ ότι η νέα "προοδευτική" κυβέρνηση της ΝΔ θα έβαζε την ΕΛ.ΑΣ να αποκαταστήσει τη τάξη; Και να μας επιστρέψει αισίως στη δεκαετία του ’60, ίσως και ακόμη πιο πίσω...». Αναλυτικά η ανάρτηση Τσίπρα:
Το πρωτοφανές περιστατικό με την απομάκρυνση θεατών κατω των 18 ετών από αστυνομικούς σε κινηματογραφικές αίθουσες όπου γινόταν προβολή της ταινίας «Joker», σχολίασε ο Αλέξης Τσίπρας στο instagram αναρτώντας μάλιστα και μια φωτογραφία (προϊόν φωτομοντάζ) που εμφανίζεται σε πολλά σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τον..
υπουργό Προστασίας του Πολίτη να κυνηγά τον... Joker.
Στην σχετική ανάρτηση ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ και τέως πρωθυπουργός σχολιάζει: «Που να φανταστώ ότι η νέα "προοδευτική" κυβέρνηση της ΝΔ θα έβαζε την ΕΛ.ΑΣ να αποκαταστήσει τη τάξη; Και να μας επιστρέψει αισίως στη δεκαετία του ’60, ίσως και ακόμη πιο πίσω...». Αναλυτικά η ανάρτηση Τσίπρα:
«Το περασμένο Σάββατο πήγα σινεμά, ευτυχώς στο κινηματογράφο Αθήναιον και όχι στο ΑΕΛΛΩ.Τωρα δεν ξερουμε αν ο Αλέξης Τσίπρας χειροκρότησε κι αυτός μαζί με τους άλλους θεατές στο τέλος της προβολής του «Τζόκερ». Είναι πολύ πιθανόν να το έκανε.
Σε μια κατάμεστη αίθουσα, κυρίως από νέα παιδιά, παρακολούθησα την ταινία που σπάει ταμεία σε Ευρώπη και Αμερική, το Τζόκερ.
Στο τέλος της ταινίας αυθόρμητα η αίθουσα ξέσπασε σε χειροκροτήματα, πράγμα εξαιρετικά σπάνιο για κινηματογραφικό θέαμα.
Πέραν της μοναδικής ερμηνείας του Χοακίν Φίνιξ, η ταινία καταπιάνεται με δυο πολύ καυτά κοινωνικά ζητήματα. Τη ψυχική νόσο και το μπούλινγκ απέναντι στους ασθενείς και ταυτόχρονα τη συστημική ταξική αδικία. Την αδικία που γεννά το ταξικό μίσος και κάποια στιγμή την εξέγερση των από κάτω, σε ένα καλοδουλεμένο κοινωνικό οικονομικό και μιντιακό σύστημα, που παρά τη συντονισμένη προσπάθειά του να παράξει κοινωνικό αυτοματισμό και συγκρούσεις μεταξύ των κοινωνικών ομάδων που ελέγχει, κάποια στιγμή χάνει τον έλεγχο.
Βγαίνοντας από τον κινηματογράφο, είχα την αίσθηση ότι μετά από πολύ καιρό το Hollywood φτιάχνει, ίσως άθελά του, μια δυνατή ταινία με έντονο κοινωνικό αλλά και ευρύτερα πολιτικό περιεχόμενο. Χωρίς όμως ταυτόχρονα να το κραυγάζει, χωρίς να σε παίρνει από το χέρι για να σου υποδείξει το μήνυμα.
Που να φανταστώ ότι μια εβδομάδα αργότερα η νέα «προοδευτική» κυβέρνηση της ΝΔ, με εντολή μάλιστα λειτουργών του Υπουργείου Πολιτισμού, θα έβαζε την ΕΛ.ΑΣ να αποκαταστήσει τη τάξη; Και να μας επιστρέψει αισίως στη δεκαετία του ’60, ίσως και ακόμη πιο πίσω... Την τάξη που δεν κατάφεραν να επιβάλουν τα όργανά της στο Γκόθαμ Σίτι, την αποκατέστησε τελικά το Σάββατο το βράδυ στον κινηματογράφο ΑΕΛΛΩ ο κος Χρυσοχοίδης. Όχι παίζουμε
ΥΓ: Η φωτογραφία προφανώς αποτελεί φωτομοντάζ των δημιουργών του διαδικτύου. Εμπνευσμένη θα έλεγα..»