Το πρωί της 20ης Ιουλίου 1973 οι υποψήφιοι αναγνώστες που στέκονταν στα περίπτερα ή στους πάγκους των εφημεριδοπωλών… έτριβαν τα μάτια τους. Για μια στιγμή νόμισαν ότι τα έβλεπαν διπλά. Τα δύο δημοφιλέστερα πολυτελή περιοδικά της εποχής, ο Ταχυδρόμος του ΔΟΛ και τα Επίκαιρα του Πάπυρου είχαν κυκλοφορήσει με το ίδιο, σχεδόν, εξώφυλλο. Δύο φωτογραφίες είχαν όλες κι όλες κι ήταν ίδιες.
Την εποχή εκείνη το Ηρώδειο.. ήταν να φιλοξενήσει τα καλλιστεία για την ανάδειξη της Μις Κόσμος. Ναι, σωστά διαβάσατε, το Ηρώδειο, εκεί που οι καλύτεροι ηθοποιοί ερμήνευαν αρχαίο δράμα, οι καλύτεροι μουσικοί είχαν δώσει μοναδικά ρεσιτάλ έρχονταν τώρα οι ομορφότερες γάμπες και τα πλουσιότερα στήθη να δώσουν τη δική τους παράσταση. Αυτό, όμως είναι μια άλλη ιστορία που έχει να κάνει με την αισθητική της χούντας και θα μας απασχολήσει σύντομα.
Ξεφύγαμε. Τα δύο περιοδικά είχαν… κοινό εξώφυλλο και στα γραφεία τους σήμανε συναγερμός. Τι είχε γίνει; Είχαν αγοράσει και οι δύο από το ίδιο πρακτορείο τα ίδια σλάιτς. Φυσικά κάποιο… λάκκο είχε η φάβα, αφού σε αυτές τις περιπτώσεις συνηθίζεται να μην μοιράζονται οι ίδιες πόζες σε ομοειδή έντυπα. Ο Ταχυδρόμος αντέδρασε πρώτος και έδωσε στις εφημερίδες τη διαφήμιση του τεύχους με ειδική σημείωση για το πώς πρέπει να το ξεχωρίσει κάποιος.
- διαβάστε τη συνέχεια και δείτε φωτογραφίες στο pasatempo.wordpress ΕΔΩ
Την εποχή εκείνη το Ηρώδειο.. ήταν να φιλοξενήσει τα καλλιστεία για την ανάδειξη της Μις Κόσμος. Ναι, σωστά διαβάσατε, το Ηρώδειο, εκεί που οι καλύτεροι ηθοποιοί ερμήνευαν αρχαίο δράμα, οι καλύτεροι μουσικοί είχαν δώσει μοναδικά ρεσιτάλ έρχονταν τώρα οι ομορφότερες γάμπες και τα πλουσιότερα στήθη να δώσουν τη δική τους παράσταση. Αυτό, όμως είναι μια άλλη ιστορία που έχει να κάνει με την αισθητική της χούντας και θα μας απασχολήσει σύντομα.
Ξεφύγαμε. Τα δύο περιοδικά είχαν… κοινό εξώφυλλο και στα γραφεία τους σήμανε συναγερμός. Τι είχε γίνει; Είχαν αγοράσει και οι δύο από το ίδιο πρακτορείο τα ίδια σλάιτς. Φυσικά κάποιο… λάκκο είχε η φάβα, αφού σε αυτές τις περιπτώσεις συνηθίζεται να μην μοιράζονται οι ίδιες πόζες σε ομοειδή έντυπα. Ο Ταχυδρόμος αντέδρασε πρώτος και έδωσε στις εφημερίδες τη διαφήμιση του τεύχους με ειδική σημείωση για το πώς πρέπει να το ξεχωρίσει κάποιος.
- διαβάστε τη συνέχεια και δείτε φωτογραφίες στο pasatempo.wordpress ΕΔΩ