Για τις εκλογές, τη φτώχεια της τηλεόρασης από άποψη δημιουργών και τον κινηματογράφο μίλησε αποκλειστικά στο new–economy ο γνωστός σκηνοθέτης Νίκος Ζερβός.
Ο δημιουργός ανατρεπτικών ταινιών και τηλεοπτικών σειρών απεχθάνεται τη θολοκουλτούρα, ξεχωρίζει τον Γιώργο Λάνθιμο παρότι δεν του αρέσουν οι ταινίες του, «Μπράβο του, του βγάζω το καπέλο διότι έκανε ταινία στο..
εξωτερικό. Τον ξεχωρίζω αν και δεν μου αρέσουν οι ταινίες του» λέει χαρακτηριστικά.
Μας αποκαλύπτει τι ταινία θα σκηνοθετούσε με θέμα τις εκλογές, τι γνώμη έχει για την κυβέρνηση ΣΥ.ΡΙΖ.Α., τι του αρέσει από αυτά που προβάλλονται στη μικρή οθόνη, τι λέει για αυτούς που κρίνουν τα έργα του και τι συμβουλεύει όσους και όσες επιθυμούν να ασχοληθούν με την υποκριτική.
Είτε συμφωνεί, είτε διαφωνεί κάποιος μαζί του η ουσία είναι ότι πρόκειται για δημιουργό ταινιών που έχουν προκαλέσει αίσθηση όπως: Τηλεκανίβαλοι, Ο δράκουλας των Εξαρχείων, Εξόριστος στην κεντρική λεωφόρο, Γυναίκες δηλητήριο, Θηλυκό θηριοτροφείο κ.α. Επίσης εποχή άφησε η σειρά «Κουφώματα» που προβλήθηκε στην ΕΡΤ 2.
- διαβάστε τη συνέντευξη που έδωσε στον Χρήστο Παπαθεοφάνους στο new-economy ΕΔΩ
Ο δημιουργός ανατρεπτικών ταινιών και τηλεοπτικών σειρών απεχθάνεται τη θολοκουλτούρα, ξεχωρίζει τον Γιώργο Λάνθιμο παρότι δεν του αρέσουν οι ταινίες του, «Μπράβο του, του βγάζω το καπέλο διότι έκανε ταινία στο..
εξωτερικό. Τον ξεχωρίζω αν και δεν μου αρέσουν οι ταινίες του» λέει χαρακτηριστικά.
Μας αποκαλύπτει τι ταινία θα σκηνοθετούσε με θέμα τις εκλογές, τι γνώμη έχει για την κυβέρνηση ΣΥ.ΡΙΖ.Α., τι του αρέσει από αυτά που προβάλλονται στη μικρή οθόνη, τι λέει για αυτούς που κρίνουν τα έργα του και τι συμβουλεύει όσους και όσες επιθυμούν να ασχοληθούν με την υποκριτική.
Είτε συμφωνεί, είτε διαφωνεί κάποιος μαζί του η ουσία είναι ότι πρόκειται για δημιουργό ταινιών που έχουν προκαλέσει αίσθηση όπως: Τηλεκανίβαλοι, Ο δράκουλας των Εξαρχείων, Εξόριστος στην κεντρική λεωφόρο, Γυναίκες δηλητήριο, Θηλυκό θηριοτροφείο κ.α. Επίσης εποχή άφησε η σειρά «Κουφώματα» που προβλήθηκε στην ΕΡΤ 2.
- διαβάστε τη συνέντευξη που έδωσε στον Χρήστο Παπαθεοφάνους στο new-economy ΕΔΩ