Το Εμπρός υπήρξε μία από τις δημοφιλείς και δυνατές εφημερίδες –κυρίως προδικτατορικά. Ήταν εβδομαδιαία, πολυσέλιδη –κάτι σαν τις σημερινές κυριακάτικες, τηρουμένων των χρονικών αναλογιών–, διέθετε δικά της τυπογραφεία με σύγχρονες για την εποχή λινοτυπικές μηχανές και ιδιόκτητο πιεστήριο, εκεί όπου αργότερα έγινε το ομώνυμο..
Θέατρο. Στα τυπογραφεία της έβγαιναν με ενοίκιο και άλλες εβδομαδιαίες εφημερίδες, διαφορετικής ιδιοκτησίας, ενώ και στο πιεστήριο του Εμπρός (κυλινδρικό) τυπώνονταν διάφορες εκδόσεις.
Το pasatempo.wordpress, του Άγγελου Μενδρινού, με αφορμή την μοναδική γυμνή φωτογράφιση που έχει κάνει στην καριέρα της η Ζωζώ Σαπουντζάκη, αναφέρεται στην εφημερίδα για την οποία έγινε η φωτογράφιση, δηλαδή το Εμπρός, και μας πληροφορεί ότι συναγωνιζόταν σε κυκλοφορία τον Ταχυδρόμο του ΔΟΛ (ένα από τα ιδιαίτερα επιτυχημένα περιοδικά στην ιστορία του ελληνικού Τύπου) και το Πρώτο του Μπότση (Απογευματινή-Ακρόπολη.)Το Εμπρός υπήρξε μία από τις δημοφιλείς και δυνατές εφημερίδες –κυρίως προδικτατορικά.
- από το μπλογκ του Harddog / διαβάστε την ιστορία της Σαπουντζάκη και δείτε φωτογραφίες στο pasatempo
Θέατρο. Στα τυπογραφεία της έβγαιναν με ενοίκιο και άλλες εβδομαδιαίες εφημερίδες, διαφορετικής ιδιοκτησίας, ενώ και στο πιεστήριο του Εμπρός (κυλινδρικό) τυπώνονταν διάφορες εκδόσεις.
Το pasatempo.wordpress, του Άγγελου Μενδρινού, με αφορμή την μοναδική γυμνή φωτογράφιση που έχει κάνει στην καριέρα της η Ζωζώ Σαπουντζάκη, αναφέρεται στην εφημερίδα για την οποία έγινε η φωτογράφιση, δηλαδή το Εμπρός, και μας πληροφορεί ότι συναγωνιζόταν σε κυκλοφορία τον Ταχυδρόμο του ΔΟΛ (ένα από τα ιδιαίτερα επιτυχημένα περιοδικά στην ιστορία του ελληνικού Τύπου) και το Πρώτο του Μπότση (Απογευματινή-Ακρόπολη.)Το Εμπρός υπήρξε μία από τις δημοφιλείς και δυνατές εφημερίδες –κυρίως προδικτατορικά.
- από το μπλογκ του Harddog / διαβάστε την ιστορία της Σαπουντζάκη και δείτε φωτογραφίες στο pasatempo