Την ξέρω λίγο, την έχω δει αποσπασματικά, αλλά αυτό το λίγο είναι αρκετό για να καταλάβεις ότι η εκπομπή Μετά τα Μεσάνυχτα της Ελεονώρας Μελέτη είναι μακράν η καλύτερη late night που έχουμε δει στην ελληνική τηλεόραση. Καλύτερη και από του πρώτου διδάξαντος, του Νίκου Μαστοράκη, και από του Πέτρου Κωστόπουλου, και από του..
Γιώργου Λιάγκα και, πολύ (πάρα πολύ!) περισσότερο, από του Γρηγόρη Αρναούτογλου.
Μου αρέσει για την ηρεμία τής παρουσιάστριας, για το αβίαστο χαμόγελό της και, ακόμα, γιατί κανείς –ούτε παρουσιαστής ούτε φιλοξενούμενος– δεν χυδαιολογεί, γιατί δεν έχει σεξιστικά υπονοούμενα, γιατί δεν προσπαθεί με το ζόρι, πιεστικά, να χωθεί στην ερωτική ζωή του συνεντευξιαζόμενου και να την κανιβαλήσει, γιατί δεν έχει χαζοπαίχνιδα που –νομίζουν– τις κάνουν πιο ανάλαφρες, γιατί δεν βλέπεις να κινούνται χέρια ψηλά, πλάγια, μπροστά και πίσω, γιατί δεν πουλάει αρσενικίλα και δηθενίλα, γιατί δεν έχει εξυπνάδες. Και κυριότερο, βγάζει ό,τι καλύτερο από τα πρόσωπα που παρουσιάζει, τα κάνει πιο αγαπημένα.
- διαβάστε περισσότερα στο harddog ΕΔΩ
Γιώργου Λιάγκα και, πολύ (πάρα πολύ!) περισσότερο, από του Γρηγόρη Αρναούτογλου.
Μου αρέσει για την ηρεμία τής παρουσιάστριας, για το αβίαστο χαμόγελό της και, ακόμα, γιατί κανείς –ούτε παρουσιαστής ούτε φιλοξενούμενος– δεν χυδαιολογεί, γιατί δεν έχει σεξιστικά υπονοούμενα, γιατί δεν προσπαθεί με το ζόρι, πιεστικά, να χωθεί στην ερωτική ζωή του συνεντευξιαζόμενου και να την κανιβαλήσει, γιατί δεν έχει χαζοπαίχνιδα που –νομίζουν– τις κάνουν πιο ανάλαφρες, γιατί δεν βλέπεις να κινούνται χέρια ψηλά, πλάγια, μπροστά και πίσω, γιατί δεν πουλάει αρσενικίλα και δηθενίλα, γιατί δεν έχει εξυπνάδες. Και κυριότερο, βγάζει ό,τι καλύτερο από τα πρόσωπα που παρουσιάζει, τα κάνει πιο αγαπημένα.
- διαβάστε περισσότερα στο harddog ΕΔΩ