Σάλος στη Βραζιλία για τη φωτογραφία που παρέπεμπε στην εποχή της δουλείας
Σε παραίτηση οδηγήθηκε η διευθύντρια της Vogue Βραζιλίας μετά το σάλο που προκλήθηκε με φωτογραφία από το πάρτι γενεθλίων της που θεωρήθηκε ότι προωθεί τη δουλεία.
Η Ντονάτα Μεϊρέλες φωτογραφήθηκε να κάθεται σε μια καρέκλα έχοντας δίπλα της δύο μαύρες γυναίκες που φορούσαν..
λευκά ρούχα. Σύμφωνα με τους επικριτές της ακόμα και η καρέκλα την οποία επέλεξε η Μεϊρέλες παρέπεμπε στην εποχή των δούλων καθώς πρόκειται για μια «cadeira de sinhá», έναν τύπο καρέκλας που χρησιμοποιούσαν οι δουλέμποροι.
Όπως είπαν οι επικριτές της Μεϊρέλες, η οποία έκανε το πάρτι της στην πολιτεία Μπάχια, την πολιτεία με το μεγαλύτερο ποσοστό μαύρων στη Βραζιλία, ακόμα και τα λευκά φορέματα των δύο άλλων γυναικών παρέπεμπαν στην εποχή της δουλείας καθώς οι σκλάβοι στα σπίτια της «χώρας του καφέ» φορούσαν λευκές στολές.
«Οι μαύρες γυναίκες χρησιμοποιήθηκαν ως αντικείμενα για να δημιουργήσουν μια εξωτική αίσθηση. Πρόκειται για κατάλοιπο της αποικιοκρατίας. Αυτό που έκανε ήταν να αναπαραστήσει μια εικόνα με τους λευκούς να είναι ανώτεροι και τους μαύρους να εμφανίζονται ως υπάνθρωποι» έγραψε η συγγραφέας Στεφανί Ριμπέιρο στη στήλη της στη βραζιλιάνικη έκδοση του περιοδικού Marie Claire.
Σε παραίτηση οδηγήθηκε η διευθύντρια της Vogue Βραζιλίας μετά το σάλο που προκλήθηκε με φωτογραφία από το πάρτι γενεθλίων της που θεωρήθηκε ότι προωθεί τη δουλεία.
Η Ντονάτα Μεϊρέλες φωτογραφήθηκε να κάθεται σε μια καρέκλα έχοντας δίπλα της δύο μαύρες γυναίκες που φορούσαν..
λευκά ρούχα. Σύμφωνα με τους επικριτές της ακόμα και η καρέκλα την οποία επέλεξε η Μεϊρέλες παρέπεμπε στην εποχή των δούλων καθώς πρόκειται για μια «cadeira de sinhá», έναν τύπο καρέκλας που χρησιμοποιούσαν οι δουλέμποροι.
Όπως είπαν οι επικριτές της Μεϊρέλες, η οποία έκανε το πάρτι της στην πολιτεία Μπάχια, την πολιτεία με το μεγαλύτερο ποσοστό μαύρων στη Βραζιλία, ακόμα και τα λευκά φορέματα των δύο άλλων γυναικών παρέπεμπαν στην εποχή της δουλείας καθώς οι σκλάβοι στα σπίτια της «χώρας του καφέ» φορούσαν λευκές στολές.
«Οι μαύρες γυναίκες χρησιμοποιήθηκαν ως αντικείμενα για να δημιουργήσουν μια εξωτική αίσθηση. Πρόκειται για κατάλοιπο της αποικιοκρατίας. Αυτό που έκανε ήταν να αναπαραστήσει μια εικόνα με τους λευκούς να είναι ανώτεροι και τους μαύρους να εμφανίζονται ως υπάνθρωποι» έγραψε η συγγραφέας Στεφανί Ριμπέιρο στη στήλη της στη βραζιλιάνικη έκδοση του περιοδικού Marie Claire.