Να φτάνεις μέχρι το Καράκας, νάχεις απέναντί σου έναν Ελληνα, σκηνοθέτη στο Εθνικό Θέατρο της Βενεζουέλας και καθηγητή Πανεπιστημίου, γεννημένο εκεί και να τον ρωτάς για τα φάρμακα, για τα τρόφιμα, για τα νοσοκομεία, για το πετρέλαιο, για τις ελλείψεις γενικά, γι' αυτούς που μεταναστεύουν, να τον ρωτάς αν ο ίδιος σκέφτηκε να φύγει και να σου λέει όχι και να μην του κάνεις..
ΟΥΤΕ ΜΙΑ ερώτηση σχετική με τη δουλειά του, να μην τον ρωτάς πχ για την ελευθερία της έκφρασης, να μην ρωτάς για το Θέατρο και για την Παιδεία , ε αυτό μου φαίνεται δημοσιογραφικά αδιανόητο. Με όλη την εκτίμηση που έχω για τον Πάνο Χαρίτο.
Και θυμήθηκα την συγκλονιστική απάντηση που είχε δώσει η Μάγια Πλιτσέσκαγια όταν τη ρώτησαν γιατί δεν φεύγει στη Δύση: "Μα πουθενά δεν υπάρχει σκηνή καλύτερη από τη σκηνή του Μπολσόι για να χορέψω".
- από το fb της Ευγενίας Λουπάκη
ΟΥΤΕ ΜΙΑ ερώτηση σχετική με τη δουλειά του, να μην τον ρωτάς πχ για την ελευθερία της έκφρασης, να μην ρωτάς για το Θέατρο και για την Παιδεία , ε αυτό μου φαίνεται δημοσιογραφικά αδιανόητο. Με όλη την εκτίμηση που έχω για τον Πάνο Χαρίτο.
Και θυμήθηκα την συγκλονιστική απάντηση που είχε δώσει η Μάγια Πλιτσέσκαγια όταν τη ρώτησαν γιατί δεν φεύγει στη Δύση: "Μα πουθενά δεν υπάρχει σκηνή καλύτερη από τη σκηνή του Μπολσόι για να χορέψω".
- από το fb της Ευγενίας Λουπάκη