Για άλλη μια χρονιά η ΕΡΤ3 συνδέεται με την καρδιά της Ορθοδοξίας, το Φανάρι, την ημέρα των Θεοφανίων, Κυριακή, 6 Ιανουαρίου 2019, στις 8 το πρωί. Το τρίτο κανάλι της δημόσιας τηλεόρασης θα μεταδώσει σε απευθείας σύνδεση την Πατριαρχική Θεία Λειτουργία από τον Ναό του Αγίου Γεωργίου, προεξάρχοντος του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου, και τον αγιασμό..
των υδάτων με τη ρίψη του Τιμίου Σταυρού στον Κεράτιο Κόλπο.
***
Το «Αντιδραστήριο» της ΕΡΤ3 την Παρασκευή, 4 Ιανουαρίου 2019, στις 19:00, παρουσιάζει το δεύτερο μέρος του αφιερώματος στην παγκόσμια συνάντηση κινημάτων της Κοινωνικά Υποστηριζόμενης Γεωργίας, με στόχο την ανάκτηση της κυριαρχίας της κοινωνίας πάνω στην τροφή και την απεξάρτηση από το βιομηχανικό, εντατικό, κερδοσκοπικό τρόπο παραγωγής και διανομής των διατροφικών προϊόντων. Δημοσιογραφική επιμέλεια: Πάνος Κάσαρης, Στέλιος Νικητόπουλος
***
Πρεμιέρα κάνει αυτό το Σάββατο, 5 Ιανουαρίου 2019, η νέα σειρά ντοκιμαντέρ της ΕΡΤ3 «Τελετουργίες Ζωής» (Life Rituals / La vie en quatre temps), παραγωγής Quiet Motion, 2017-18, που μεταδίδεται σε α΄ τηλεοπτική μετάδοση κάθε Σάββατο στις 20:00. Σε περιοχές της Ινδίας, η γέννηση γιορτάζεται πετώντας το μωρό από τη στέγη ενός ναού κάτω σε ένα απλωμένο σεντόνι. Η ενηλικίωση στο Ισραήλ σημαδεύεται με μια ξεχωριστή τελετή, Μπαρ - Μίτζβα. Οι γάμοι στην Καμπότζη διαρκούν τρεις μέρες και τρεις νύχτες. Και όποιος έχει παρακολουθήσει μια κηδεία στη Νέα Ορλεάνη ξέρει τι σημαντικό ρόλο παίζει η τζαζ στην αποχαιρετιστήρια τελετή. Γέννηση, ενηλικίωση, ένωση του ζευγαριού και θάνατος. Αυτοί είναι οι τέσσερις ακρογωνιαίοι λίθοι της ζωής και αναγνωρίζονται με πολλούς διαφορετικούς τρόπους από τον έναν πολιτισμό στον άλλο.
***
Η Ευσταθία είναι φιλοξενούμενη του Χάρη Αρβανιτίδη στην εκπομπή «Μιλάμε Ελεύθερα» της ΕΡΤ3 την Κυριακή, 6 Ιανουαρίου 2019, στις 20:00. Η τραγουδοποιός μιλά για το καλλιτεχνικό ξεκίνημα της στα τέλη του 1990 και την ενασχόλησή της με το τραγούδι, όταν ακόμη σπούδαζε στη Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, με στόχο ζωής να γίνει κάποτε καθηγήτρια Θρησκευτικών. Εξηγεί τους λόγους που το γνωστό πλέον τραγούδι «Χωρίς εσένα» δίχασε το κοινό της εποχής σε φανατικούς οπαδούς αλλά και σκληρούς πολέμιους, με την ίδια να εκφράζει ακόμη και σήμερα πικρία και απορία.
των υδάτων με τη ρίψη του Τιμίου Σταυρού στον Κεράτιο Κόλπο.
***
Το «Αντιδραστήριο» της ΕΡΤ3 την Παρασκευή, 4 Ιανουαρίου 2019, στις 19:00, παρουσιάζει το δεύτερο μέρος του αφιερώματος στην παγκόσμια συνάντηση κινημάτων της Κοινωνικά Υποστηριζόμενης Γεωργίας, με στόχο την ανάκτηση της κυριαρχίας της κοινωνίας πάνω στην τροφή και την απεξάρτηση από το βιομηχανικό, εντατικό, κερδοσκοπικό τρόπο παραγωγής και διανομής των διατροφικών προϊόντων. Δημοσιογραφική επιμέλεια: Πάνος Κάσαρης, Στέλιος Νικητόπουλος
***
Πρεμιέρα κάνει αυτό το Σάββατο, 5 Ιανουαρίου 2019, η νέα σειρά ντοκιμαντέρ της ΕΡΤ3 «Τελετουργίες Ζωής» (Life Rituals / La vie en quatre temps), παραγωγής Quiet Motion, 2017-18, που μεταδίδεται σε α΄ τηλεοπτική μετάδοση κάθε Σάββατο στις 20:00. Σε περιοχές της Ινδίας, η γέννηση γιορτάζεται πετώντας το μωρό από τη στέγη ενός ναού κάτω σε ένα απλωμένο σεντόνι. Η ενηλικίωση στο Ισραήλ σημαδεύεται με μια ξεχωριστή τελετή, Μπαρ - Μίτζβα. Οι γάμοι στην Καμπότζη διαρκούν τρεις μέρες και τρεις νύχτες. Και όποιος έχει παρακολουθήσει μια κηδεία στη Νέα Ορλεάνη ξέρει τι σημαντικό ρόλο παίζει η τζαζ στην αποχαιρετιστήρια τελετή. Γέννηση, ενηλικίωση, ένωση του ζευγαριού και θάνατος. Αυτοί είναι οι τέσσερις ακρογωνιαίοι λίθοι της ζωής και αναγνωρίζονται με πολλούς διαφορετικούς τρόπους από τον έναν πολιτισμό στον άλλο.
***
Η Ευσταθία είναι φιλοξενούμενη του Χάρη Αρβανιτίδη στην εκπομπή «Μιλάμε Ελεύθερα» της ΕΡΤ3 την Κυριακή, 6 Ιανουαρίου 2019, στις 20:00. Η τραγουδοποιός μιλά για το καλλιτεχνικό ξεκίνημα της στα τέλη του 1990 και την ενασχόλησή της με το τραγούδι, όταν ακόμη σπούδαζε στη Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, με στόχο ζωής να γίνει κάποτε καθηγήτρια Θρησκευτικών. Εξηγεί τους λόγους που το γνωστό πλέον τραγούδι «Χωρίς εσένα» δίχασε το κοινό της εποχής σε φανατικούς οπαδούς αλλά και σκληρούς πολέμιους, με την ίδια να εκφράζει ακόμη και σήμερα πικρία και απορία.