Κιμπουρόπουλος, Μαλέλης, Μαραγκουδάκη, ψυχαγωγία, καμιά 35αριά
εργαζόμενοι με μπλοκάκια είναι ο απολογισμός της μεγάλης επιστροφής της
Ψιλόλιγνη, ξανθιά, πάντα εξαιρετικά ντυμένη, με το αισθαντικό, ραφιναρισμένο της άρωμα να υπενθυμίζει διαχεόμενο στον αέρα το πέρασμα της, σαν λουλουδάτη φερομόνη κινδύνου, αιωρούμενο κυρίως στο ασανσέρ. Άλλωστε η κομψή κυρία Εύη Κουτσαυτάκη, η έχουσα την εξουσία και το γενικό πρόσταγμα στο Φάληρο, από τον Αύγουστο και εδώ, δεν συγχρωτίζεται με τους υπολοίπους εργαζομένους σε ρεστοράν, για καφέ, διαδρόμους και λοιπά γραφεία. Από την είσοδο, πηγαίνει στο ασανσέρ που οδηγεί στον 5ο όροφο στο γραφείο της και από εκεί, διοικεί με γυναικεία σιδερένια πυγμή τον ΣΚΑΪ, σα να μη πέρασε μια μέρα, από όταν έφυγε για να βοηθήσει σε ένα άλλο κανάλι που δεν υπήρξε ποτέ, σε εκείνο το διαγωνισμό – φιάσκο για τις άδειες..
Ψιλόλιγνη, ξανθιά, πάντα εξαιρετικά ντυμένη, με το αισθαντικό, ραφιναρισμένο της άρωμα να υπενθυμίζει διαχεόμενο στον αέρα το πέρασμα της, σαν λουλουδάτη φερομόνη κινδύνου, αιωρούμενο κυρίως στο ασανσέρ. Άλλωστε η κομψή κυρία Εύη Κουτσαυτάκη, η έχουσα την εξουσία και το γενικό πρόσταγμα στο Φάληρο, από τον Αύγουστο και εδώ, δεν συγχρωτίζεται με τους υπολοίπους εργαζομένους σε ρεστοράν, για καφέ, διαδρόμους και λοιπά γραφεία. Από την είσοδο, πηγαίνει στο ασανσέρ που οδηγεί στον 5ο όροφο στο γραφείο της και από εκεί, διοικεί με γυναικεία σιδερένια πυγμή τον ΣΚΑΪ, σα να μη πέρασε μια μέρα, από όταν έφυγε για να βοηθήσει σε ένα άλλο κανάλι που δεν υπήρξε ποτέ, σε εκείνο το διαγωνισμό – φιάσκο για τις άδειες..