Το επαρχιωτόπαιδο, οι παρα-καλλιτεχνικές αποκαλύψεις και η λούμπεν δημοσιογραφία
Μια διφορούμενη προσωπογραφία του Νίκου Χατζηνικολάου με τίτλο «Σταθερό καλούπι» φιλοξενείται στις εσωτερικές σελίδες της σαββατιάτικης έκδοσης των «ΝΕΩΝ» που υπογράφει η Πέπη Ραγκούση.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα ο εκδότης της «Real News» εμφανίζεται ως το «Επαρχιωτόπαιδο με τα πατομπούκαλα και τη συνεσταλμένη γοητεία του καλού παιδιού που έφερνε στην πρωτεύουσα (μαζί με το μάλλον παλιομοδίτικο dress code και τα κοντομάνικα πουκάμισά του)… Ωστόσο παρά τη συστολή του… το μάτι του έπαιζε». Ενώ σε άλλο σημείο γίνεται λόγος για τις πολιτικές καταβολές του δημοσιογράφου και τις σπουδές που εγκατέλειψε αναφέροντας ότι, «με τη στυλιζαρισμένη, βέβαια, ευπρέπεια ενός αναντάμ μπαμπαντάμ ΔΑΠίτη με ρίζες στη ΜΑΚΙ που είχε παρατήσει τις σπουδές στο Πάντειο Πανεπιστήμιο για χάρη της δημοσιογραφίας».
Η εξήγηση για τη δημοσίευση της διφορούμενης προσωπογραφίας – ενδεχομένως, κρύβεται σε τρία σημεία που η συγγραφέας του κομματιού αναφέρει – στο ένα, ελαφρώς υποτιμητικά, γράφοντας..
ότι στις εκατοντάδες ώρες πολιτικών συζητήσεων και σχολιασμών οι τηλεθεατές θυμούνται τον Νίκο Χατζηνικολάου για την αποκάλυψη της ερωτικής σχέσης της Αλίκης Βουγιουκλάκη με τον διάδοχο Κωνσταντίνο που διηγήθηκε η ίδια σε ένα «Ενώπιος ενωπίω» του 1993.
Με άλλα λόγια πρόκειται για μια αποστροφή της Ραγκούση με εμφανή διάθεση να μειώσει ή και να «τραυματίσει» την πολιτική – (με δημοσιογραφική έννοια) – «ταυτότητα» του Νίκου Χατζηνικολάου… Αφού επέλεξε να αναδείξει ένα παρα-καλλιτεχνικό γεγονός, αντί ενός πολιτικού.
Ένα άλλο σημείο που – επίσης, βάζει σε υποψίες τον αναγνώστη είναι όταν αναφέρει ότι, «το όνομά του έχει παίξει σε αναφορές από την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας μέχρι τη Δημαρχία Αθηναίων – αν και με την εκλογή του Κυριάκου Μητσοτάκη η σελίδα γυρίζει οριστικά για τη ΝΔ».
Επίσης ένα τρίτο σημείο είναι η αναφορά ότι «στηρίζει» την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ λέγοντας χαρακτηριστικά, «Στη σημερινή εποχή της ακραίας πόλωσης τον συναθροίζουν στους δημοσιογράφους που στηρίζουν τον ΣΥΡΙΖΑ».
Τέλος εντύπωση προκαλεί η πεποίθηση της αρθρογράφου ότι ο Νίκος Χατζηνικολάου περιστοιχίζεται «από θιασώτες μιας ακραίας, λούμπεν και σίγουρα παρωχημένης δημοσιογραφίας».
- από το enimerosi24.gr
Μια διφορούμενη προσωπογραφία του Νίκου Χατζηνικολάου με τίτλο «Σταθερό καλούπι» φιλοξενείται στις εσωτερικές σελίδες της σαββατιάτικης έκδοσης των «ΝΕΩΝ» που υπογράφει η Πέπη Ραγκούση.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα ο εκδότης της «Real News» εμφανίζεται ως το «Επαρχιωτόπαιδο με τα πατομπούκαλα και τη συνεσταλμένη γοητεία του καλού παιδιού που έφερνε στην πρωτεύουσα (μαζί με το μάλλον παλιομοδίτικο dress code και τα κοντομάνικα πουκάμισά του)… Ωστόσο παρά τη συστολή του… το μάτι του έπαιζε». Ενώ σε άλλο σημείο γίνεται λόγος για τις πολιτικές καταβολές του δημοσιογράφου και τις σπουδές που εγκατέλειψε αναφέροντας ότι, «με τη στυλιζαρισμένη, βέβαια, ευπρέπεια ενός αναντάμ μπαμπαντάμ ΔΑΠίτη με ρίζες στη ΜΑΚΙ που είχε παρατήσει τις σπουδές στο Πάντειο Πανεπιστήμιο για χάρη της δημοσιογραφίας».
Η εξήγηση για τη δημοσίευση της διφορούμενης προσωπογραφίας – ενδεχομένως, κρύβεται σε τρία σημεία που η συγγραφέας του κομματιού αναφέρει – στο ένα, ελαφρώς υποτιμητικά, γράφοντας..
ότι στις εκατοντάδες ώρες πολιτικών συζητήσεων και σχολιασμών οι τηλεθεατές θυμούνται τον Νίκο Χατζηνικολάου για την αποκάλυψη της ερωτικής σχέσης της Αλίκης Βουγιουκλάκη με τον διάδοχο Κωνσταντίνο που διηγήθηκε η ίδια σε ένα «Ενώπιος ενωπίω» του 1993.
Με άλλα λόγια πρόκειται για μια αποστροφή της Ραγκούση με εμφανή διάθεση να μειώσει ή και να «τραυματίσει» την πολιτική – (με δημοσιογραφική έννοια) – «ταυτότητα» του Νίκου Χατζηνικολάου… Αφού επέλεξε να αναδείξει ένα παρα-καλλιτεχνικό γεγονός, αντί ενός πολιτικού.
Ένα άλλο σημείο που – επίσης, βάζει σε υποψίες τον αναγνώστη είναι όταν αναφέρει ότι, «το όνομά του έχει παίξει σε αναφορές από την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας μέχρι τη Δημαρχία Αθηναίων – αν και με την εκλογή του Κυριάκου Μητσοτάκη η σελίδα γυρίζει οριστικά για τη ΝΔ».
Επίσης ένα τρίτο σημείο είναι η αναφορά ότι «στηρίζει» την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ λέγοντας χαρακτηριστικά, «Στη σημερινή εποχή της ακραίας πόλωσης τον συναθροίζουν στους δημοσιογράφους που στηρίζουν τον ΣΥΡΙΖΑ».
Τέλος εντύπωση προκαλεί η πεποίθηση της αρθρογράφου ότι ο Νίκος Χατζηνικολάου περιστοιχίζεται «από θιασώτες μιας ακραίας, λούμπεν και σίγουρα παρωχημένης δημοσιογραφίας».
- από το enimerosi24.gr