Μια αφορμή χρειάστηκε, κάτι αρνητικό που βγήκε για τον Γιώργο Λούκο και είδαμε δημοσιογραφικά όργια, δημοσιογράφους να θέτουν εαυτούς στην υπηρεσία της Αυτού Μεγαλειότητος.
Η αφορμή ήταν το πόρισμα για τα χαμένα 2,7 εκατομμύρια ευρώ στο Φεστιβάλ Αθηνών, ζημία που υπέστη το Ελληνικό Δημόσιο (το πόρισμα το αποκάλυψε η Εφημερίδα των Συντακτών).
«Πόρισμα-φάντασμα» έγραψε η Καθημερινή και ίσως να έχει δίκιο αλλά από την ανάποδη: όντως ήταν πόρισμα-φάντασμα αφού το κρατούσε το Φεστιβάλ Αθηνών για 1,5 χρόνο κρυμμένο στα συρτάρια του. Με τη δημοσιογραφική αποκάλυψη να μην έχει σχέση με το πολιτικό παρασκήνιο, ποιοι έδωσαν το (υπαρκτό, παρακαλώ) πόρισμα και γιατί. Έτερον, εκάτερον.
Ήταν η αφορμή λοιπόν για το ξεγύμνωμα του πολιτιστικού ρεπορτάζ στην Ελλάδα. Μέχρι και.. υπογραφές μαζεύουν για να υπερασπιστούν τον καλλιτεχνικό διευθυντή του Φεστιβάλ. Να είσαι δημοσιογράφος του πολιτιστικού ρεπορτάζ και να υπογράφεις υπέρ (ή και κατά, το ίδιο είναι) του διευθυντή ενός κρατικού πολιτιστικού θεσμού; Απίθανη ξεφτίλα.(...)
Τι ήταν λοιπόν να βγει λοιπόν το πόρισμα; Μπλόκαρε το καλλιτεχνικό ρεπορτάζ. Άρθρα, υπογραφές, τηλεφωνήματα, έως και blog έστησαν, το save greek festival λες και το... greek festival είναι ο... Loukos μόνο. Μέχρι και δημοσιογράφοι που πληρώνονται χρόνια τώρα από το Φεστιβάλ Αθηνών (έρχεται ρεπορτάζ) βγήκαν να τον υπερασπιστούν (κάνοντάς του μεγαλύτερο κακό έτσι). Όσο καλό του έκαναν από την άλλη και διάφορες «ιερές αγελάδες» του χώρου που έσπευσαν να τον κατακρίνουν, όπως ο γνωστός, ναι ο γνωστός, Κώστας Γεωργουσόπουλος. Δεν είχαν ούτε καν την ευφυΐα και οι δύο πλευρές να κρατήσουν τις πρέπουσες αποστάσεις.(...)
- διαβάστε το πλήρες ρεπορτάζ του Δημ. Κανελλόπουλου στο e-tetradio.gr
Η αφορμή ήταν το πόρισμα για τα χαμένα 2,7 εκατομμύρια ευρώ στο Φεστιβάλ Αθηνών, ζημία που υπέστη το Ελληνικό Δημόσιο (το πόρισμα το αποκάλυψε η Εφημερίδα των Συντακτών).
«Πόρισμα-φάντασμα» έγραψε η Καθημερινή και ίσως να έχει δίκιο αλλά από την ανάποδη: όντως ήταν πόρισμα-φάντασμα αφού το κρατούσε το Φεστιβάλ Αθηνών για 1,5 χρόνο κρυμμένο στα συρτάρια του. Με τη δημοσιογραφική αποκάλυψη να μην έχει σχέση με το πολιτικό παρασκήνιο, ποιοι έδωσαν το (υπαρκτό, παρακαλώ) πόρισμα και γιατί. Έτερον, εκάτερον.
Ήταν η αφορμή λοιπόν για το ξεγύμνωμα του πολιτιστικού ρεπορτάζ στην Ελλάδα. Μέχρι και.. υπογραφές μαζεύουν για να υπερασπιστούν τον καλλιτεχνικό διευθυντή του Φεστιβάλ. Να είσαι δημοσιογράφος του πολιτιστικού ρεπορτάζ και να υπογράφεις υπέρ (ή και κατά, το ίδιο είναι) του διευθυντή ενός κρατικού πολιτιστικού θεσμού; Απίθανη ξεφτίλα.(...)
Τι ήταν λοιπόν να βγει λοιπόν το πόρισμα; Μπλόκαρε το καλλιτεχνικό ρεπορτάζ. Άρθρα, υπογραφές, τηλεφωνήματα, έως και blog έστησαν, το save greek festival λες και το... greek festival είναι ο... Loukos μόνο. Μέχρι και δημοσιογράφοι που πληρώνονται χρόνια τώρα από το Φεστιβάλ Αθηνών (έρχεται ρεπορτάζ) βγήκαν να τον υπερασπιστούν (κάνοντάς του μεγαλύτερο κακό έτσι). Όσο καλό του έκαναν από την άλλη και διάφορες «ιερές αγελάδες» του χώρου που έσπευσαν να τον κατακρίνουν, όπως ο γνωστός, ναι ο γνωστός, Κώστας Γεωργουσόπουλος. Δεν είχαν ούτε καν την ευφυΐα και οι δύο πλευρές να κρατήσουν τις πρέπουσες αποστάσεις.(...)
- διαβάστε το πλήρες ρεπορτάζ του Δημ. Κανελλόπουλου στο e-tetradio.gr