...κι έρχεται ο λογαριασμός, η δημόσια τηλεόραση κερνά και ο Ανδρέας Κουρής πίνει
Όπως είναι γνωστό, όταν σβήνουν τα φώτα και οι δυνατοί προβολείς των μεγάλων διοργανώσεων έρχεται ο λογαριασμός. Κι όπως είναι γνωστότερο, το λογαριασμό σε αυτές τις περιπτώσεις τον πληρώνουμε όλοι εμείς ως φορολογούμενοι, μέσω κάποιου φορέα του Ελληνικού Δημοσίου.
Μετά από τέσσερα χρόνια κοροϊδίας των απολυμένων από τα καταστήματα Metropolis, ο επιχειρηματίας Ανδρέας Κουρής ανέλαβε για τρίτη χρονιά τη διοργάνωση της Eurovision, μέσω του τηλεοπτικού καναλιού MAD TV που κατέχει, πετυχαίνοντας το καλύτερο γι’ αυτόν deal. Η διοίκηση της ΝΕΡΙΤ, με την απόλυτη βεβαιότητα ότι το σκάνδαλο της ανάθεσης της Eurovision δεν την ακουμπάει, προχώρησε στη φετινή συμφωνία μαζί του βάζοντας ακόμη πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη και αφήνοντας ακόμη μεγαλύτερο περιθώριο κερδοφορίας στον Ανδρέα Κουρή.
Είναι γεγονός ότι την τελευταία τριετία όσο τα κρατικά ταμεία στενάζουν, τόσο ανοίγουν τις πόρτες τους για δουλειές προς τους ιδιώτες επιχειρηματίες. Αυτά τα… θυρανοίξια αφορούν μπίζνες που..
γίνονται με την εγγύηση του δημοσίου και τη διασφάλιση της μέγιστης κερδοφορίας των ιδιωτών. Σε αυτό το πλαίσιο ούτε η ΝΕΡΙΤ δεν θα μπορούσε να αποτελέσει την εξαίρεση. Και αφού επί δύο συνεχόμενα χρόνια παραχώρησε το κερδοφόρο κομμάτι της Eurovision στον Ανδρέα Κουρή με αδιαφανείς όρους και αμφίβολα κέρδη για την ίδια, φέτος του έδωσε και τα ρέστα!
Οι φετινές δαπάνες της ΝΕΡΙΤ για την συμμετοχή της Ελλάδας στην Eurovision είναι μεγαλύτερες από αυτές των δύο προηγουμένων ετών καθώς ξεπερνούν ήδη τα 150.000 €. Και αν αναλογιστούμε ότι οι δαπάνες της ΝΕΡΙΤ γι’ αυτή η συμμετοχή θα συνεχίσουν να δημοσιοποιούνται μέχρι και τον Νοέμβριο, ίσως να μιλάμε για πλήρη εκτόξευση αυτού του κόστους.
Διαβάστε τη συνέχεια στο μπλογκ ergazomenoimetropolis
Όπως είναι γνωστό, όταν σβήνουν τα φώτα και οι δυνατοί προβολείς των μεγάλων διοργανώσεων έρχεται ο λογαριασμός. Κι όπως είναι γνωστότερο, το λογαριασμό σε αυτές τις περιπτώσεις τον πληρώνουμε όλοι εμείς ως φορολογούμενοι, μέσω κάποιου φορέα του Ελληνικού Δημοσίου.
Μετά από τέσσερα χρόνια κοροϊδίας των απολυμένων από τα καταστήματα Metropolis, ο επιχειρηματίας Ανδρέας Κουρής ανέλαβε για τρίτη χρονιά τη διοργάνωση της Eurovision, μέσω του τηλεοπτικού καναλιού MAD TV που κατέχει, πετυχαίνοντας το καλύτερο γι’ αυτόν deal. Η διοίκηση της ΝΕΡΙΤ, με την απόλυτη βεβαιότητα ότι το σκάνδαλο της ανάθεσης της Eurovision δεν την ακουμπάει, προχώρησε στη φετινή συμφωνία μαζί του βάζοντας ακόμη πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη και αφήνοντας ακόμη μεγαλύτερο περιθώριο κερδοφορίας στον Ανδρέα Κουρή.
Είναι γεγονός ότι την τελευταία τριετία όσο τα κρατικά ταμεία στενάζουν, τόσο ανοίγουν τις πόρτες τους για δουλειές προς τους ιδιώτες επιχειρηματίες. Αυτά τα… θυρανοίξια αφορούν μπίζνες που..
γίνονται με την εγγύηση του δημοσίου και τη διασφάλιση της μέγιστης κερδοφορίας των ιδιωτών. Σε αυτό το πλαίσιο ούτε η ΝΕΡΙΤ δεν θα μπορούσε να αποτελέσει την εξαίρεση. Και αφού επί δύο συνεχόμενα χρόνια παραχώρησε το κερδοφόρο κομμάτι της Eurovision στον Ανδρέα Κουρή με αδιαφανείς όρους και αμφίβολα κέρδη για την ίδια, φέτος του έδωσε και τα ρέστα!
Οι φετινές δαπάνες της ΝΕΡΙΤ για την συμμετοχή της Ελλάδας στην Eurovision είναι μεγαλύτερες από αυτές των δύο προηγουμένων ετών καθώς ξεπερνούν ήδη τα 150.000 €. Και αν αναλογιστούμε ότι οι δαπάνες της ΝΕΡΙΤ γι’ αυτή η συμμετοχή θα συνεχίσουν να δημοσιοποιούνται μέχρι και τον Νοέμβριο, ίσως να μιλάμε για πλήρη εκτόξευση αυτού του κόστους.
Διαβάστε τη συνέχεια στο μπλογκ ergazomenoimetropolis