O πνιγμένος από τους θεσμούς πιάνεται...
Μπορεί η κυβέρνηση και η Βουλή να άλλαξαν, όμως σε κάποιους χώρους τα ίδια πρόσωπα γυρνούν και ξαναγυρνούν στον… τόπο του εγκλήματος. Πρόσωπα γνωστά απο τη δεκαετία του 1980. Και συμπεριφορές εξίσου γνωστές.
Ποια ήταν η πρώτη –συμβολική και πραγματική– ήττα της κυβέρνησης στον τραπεζικό τομέα;
Ποιες είναι οι επιδιώξεις του Γιάννη Στουρνάρα και πώς επιβάλλονται μέσω… Φρανκφούρτης;
Τι γίνεται με τα πολλά κέντρα μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ;
Ποιο είναι το στενό περιβάλλον του Τσίπρα και πώς αντιμετωπίζονται οι διαφωνίες;..
Ο Λευτέρης Χαραλαμπόπουλος και ο Ερρίκος Σωμερίτης συνδέουν διαφορετικά κομμάτια του παζλ, που μπορεί να μη βρίσκουν τη θέση τους στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας, όμως διαμορφώνουν την –πραγματική– κατάσταση που θα κληθεί να αντιμετωπίσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.
Διαβάστε στο UNFOLLOW 39 (τεύχος Μαρτίου), που κυκλοφορεί στα περίπτερα, «Η αγορά της δημιουργικής ασάφειας…», ρεπορτάζ του Λευτέρη Χαραλαμπόπουλου και του Ερρίκου Σωμερίτη.
YΓ Η δημοσιογραφία είναι πάντα στην αντιπολίτευση
Μπορεί η κυβέρνηση και η Βουλή να άλλαξαν, όμως σε κάποιους χώρους τα ίδια πρόσωπα γυρνούν και ξαναγυρνούν στον… τόπο του εγκλήματος. Πρόσωπα γνωστά απο τη δεκαετία του 1980. Και συμπεριφορές εξίσου γνωστές.
Ποια ήταν η πρώτη –συμβολική και πραγματική– ήττα της κυβέρνησης στον τραπεζικό τομέα;
Ποιες είναι οι επιδιώξεις του Γιάννη Στουρνάρα και πώς επιβάλλονται μέσω… Φρανκφούρτης;
Τι γίνεται με τα πολλά κέντρα μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ;
Ποιο είναι το στενό περιβάλλον του Τσίπρα και πώς αντιμετωπίζονται οι διαφωνίες;..
Ο Λευτέρης Χαραλαμπόπουλος και ο Ερρίκος Σωμερίτης συνδέουν διαφορετικά κομμάτια του παζλ, που μπορεί να μη βρίσκουν τη θέση τους στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας, όμως διαμορφώνουν την –πραγματική– κατάσταση που θα κληθεί να αντιμετωπίσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.
Διαβάστε στο UNFOLLOW 39 (τεύχος Μαρτίου), που κυκλοφορεί στα περίπτερα, «Η αγορά της δημιουργικής ασάφειας…», ρεπορτάζ του Λευτέρη Χαραλαμπόπουλου και του Ερρίκου Σωμερίτη.
YΓ Η δημοσιογραφία είναι πάντα στην αντιπολίτευση