α) Ερχεται σε επαφή με τα πνεύματα των πεθαμένων και μεταφέρει τις δηλώσεις τους β) Ποστάρει φωτογραφίες στο fb γ) ; Ο Τάσος Θεοδωρόπουλος (ΤΑΖ) αναρωτιέται κι αυτός
Ταλαντούχα δημοσιογράφος και όχι μόνο με τεράστια πείρα, η Άννα Παναγιωταρέα φαίνεται να εμπνέει εμπιστοσύνη σε όσους τις αναθέτουν κατά καιρούς σημαντικές θέσεις. Με τελευταίο το Υπουργείο Πολιτισμού που της έδωσε αμισθί την επικοινωνιακή διαχείριση των ανακαλύψεων στην Αμφίπολη. Επειδή όπως το ίδιο το υπουργείο με επιστολή του αναφέρει, δεν διαθέτει δημοσιογράφους.
Πέφτεις ξερός ή δεν πέφτεις; ΤΟ – ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ – ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ – ΔΕΝ – ΔΙΑΘΕΤΕΙ – ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ». Με δεδομένο το ότι τα υπουργεία δεν διαθέτουν πλέον καθαρίστριες, τι είναι αυτό που διαθέτει; Δραγουμάνους για να μεταφράζουν ευχαριστήριες επιστολές στον Κλούνεϊ; Που μετά την Αμφίπολη και την κυβερνητική στα όρια του αστείου, θριαμβολογία, πάει και ο Κλούνεϊ,.. χεσμένο τον έχουν.
Όταν λέω «στα όρια του αστείου» φυσικά και δεν αναφέρομαι στο πόσο σημαντική είναι η συγκεκριμένη ανακάλυψη. Γράφω για την στα όρια της μπουφονικής μπαλαφάρας, αντιμετώπιση του θέματος από την κυβέρνηση. Με δηλώσεις σουρεαλιστικού ντελίριου που έφτασαν στο σημείο να βλέπουν την ανακάλυψη του τάφου, σαν προφητεία για την οικονομική ανάκαμψη της χώρας.
Τάφος ο ένας ο κανονικός, τάφος κι ο άλλος, η χώρα όλη δηλαδή, σου λέει δεν γίνεται, κάποιος προφητικός συσχετισμός θα υπάρχει. Τάφος και το Υπουργείο Πολιτισμού χωρίς δημοσιογράφους. Που αναρωτιέμαι δηλαδή ποιος επικοινωνεί τα θέματα πολιτισμού προς τα media; Ο θυρωρός; Μάλλον ναι γιατί έτσι δικαιολογούνται πολλά από τα δελτία τύπου του υπουργείου.
Ο θυρωρός μάλλον ήταν κουμπάρος της ξαδέρφης μιας θείας της Άννας Παναγιωταρέα. Κάπως έτσι η δημοσιογράφος ενημερώθηκε πως το υπουργείο έχει πρόβλημα προσωπικού. Κάπου εκεί σκάει και η Αμφίπολη, μια ανακάλυψη που συγκίνησε όλη την Ελλάδα και ακόμα περισσότερο όσους διατηρούν σουβλατζίδικα στα κοντινά χωριά γιατί αυγάτισαν οι δουλειές τους από τους επισκέπτες. Μολονότι πολυάσχολη η κα Παναγιωταρέα με πρωτοφανή αυτοθυσίαση, δέχτηκε την πρόσκληση του θυρωρού που είναι μπατζανάκης κι έμπιστος του υπουργού πολιτισμού. Πράγμα που σημαίνει πως ότι λέει ο θυρωρός στον υπουργό μετράει και το παίρνει στα σοβαρά.
Η κα Παναγιωταρεά ανέλαβε το χρέος εκπροσώπου τάφου. Δηλαδή αφού ο τάφος δεν μιλάει, να μιλάει εκείνη γι αυτόν. Χωρίς να υπολογίσει τον κόπο, πήγε κατευθείαν εκεί κι έπαθε σοκ και δέος. Κατ’ αρχάς γιατί ενώ εδώ και καιρό έχει εξαφανιστεί λίγο από τα media και την πρώτη σελίδα, όλοι την αναγνώρισαν αμέσως και της ζητούσαν αυτόγραφο. Μερικοί πιο ενθουσιώδεις την συνέκριναν με την Ολυμπιάδα, λόγω της αρχαιοελληνικής άσπρης τούφας στα μαλλιά της. Η κα Παναγιωταρέα ήταν η πρώτη κοινή θνητή πέρα από τους ειδικούς και τους αρχαιολόγους που της επετράπη η είσοδος στον τάφο.
Ενθουσιασμένη από την υποδοχή και το μεγαλείο του μνημείου, άρχισε να αναρτά αποκλειστικές φωτογραφίες στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook από τις Καρυάτιδες που δεν είχαν δημοσιευτεί πουθενά αλλού. Οι μαυρόψυχοι που άλλο σκοπό στη ζωή τους δεν έχουν από το να διαβάλλουν ανθρώπους, αμέσως έγραψαν ότι τις φωτογραφίες της τράβηξε η ίδια η κα Παναγιωταρέα. Αντικειμενικά αδύνατο για όποιον γνωρίζει από ερευνητική δημοσιογραφία αφού η Άννα έχει πρόβλημα εστίασης και στο ταφικό μνημείο δεν επετράπη η είσοδος στη Φιλλιπινέζα της για να της κρατάει την ψηφιακή.
Το Υπουργείο Πολιτισμού έβαλε τα πράγματα στη θέση τους εκδίδοντας ανακοίνωση (που μάλλον την έγραψε πάλι ο έρμος ο θυρωρός, αφού όπως είπαμε, το υπουργείο δημοσιογράφους δεν έχει): «από τις φωτογραφίες που εστάλησαν στα ΜΜΕ, σε δυο - τρεις περιπτώσεις επελέγησαν οι κοντινές λήψεις και οι μακρινές λήψεις του ίδιου στιγμιότυπου δεν εστάλησαν μαζί με το δελτίο τύπου. Αυτές τις μακρινές λήψεις ‘ανέβασε’ η κ. Παναγιωταρέα στο διαδίκτυο».
Κάτι που μου θυμίζει δικαιολογίες που λέω τα καλοκαίρια όταν είμαι τυρόπιτα από τη βότκα και θέλουν να με τραβήξουν φωτό να κάνω πάρτι κι εγώ τους λέω «μακρινές μαλάκα, μη μου φανεί το προγούλι».Οι μοναδικοί που ενοχλήθηκαν από όλο αυτό είναι ως συνήθως οι πλέον άσχετοι, ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων που δημοσίευσαν σε οξύ τόνο, δήλωση δυσαρέσκειας απέναντι στην εκμετάλλευση και την προβολή ενός σημαντικού ευρήματος «με όρους τηλεθεάματος»
Όπως με κάθε εφήμερο «πανικό» που συμβαίνει στην Ελλάδα, το πιο πιθανό είναι πως κι αυτό σύντομα θα ξεχαστεί. Το ερώτημα που παραμένει είναι το τι ακριβώς σημαίνει «εκπρόσωπος τάφου;». Δηλαδή η νέα επαγγελματική ταυτότητα της κυρίας Παναγιωταρέα. Θα μιλάει με τους νεκρούς κατοίκους του τάφου και θα μεταφέρει τα μηνύματά τους; Κι αν στον τάφο τελικά είναι θαμμένος ο Βουκεφάλας, πώς θα το κάνει; Χλιμιντρίζοντας;
- provocateur
Ταλαντούχα δημοσιογράφος και όχι μόνο με τεράστια πείρα, η Άννα Παναγιωταρέα φαίνεται να εμπνέει εμπιστοσύνη σε όσους τις αναθέτουν κατά καιρούς σημαντικές θέσεις. Με τελευταίο το Υπουργείο Πολιτισμού που της έδωσε αμισθί την επικοινωνιακή διαχείριση των ανακαλύψεων στην Αμφίπολη. Επειδή όπως το ίδιο το υπουργείο με επιστολή του αναφέρει, δεν διαθέτει δημοσιογράφους.
Πέφτεις ξερός ή δεν πέφτεις; ΤΟ – ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ – ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ – ΔΕΝ – ΔΙΑΘΕΤΕΙ – ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ». Με δεδομένο το ότι τα υπουργεία δεν διαθέτουν πλέον καθαρίστριες, τι είναι αυτό που διαθέτει; Δραγουμάνους για να μεταφράζουν ευχαριστήριες επιστολές στον Κλούνεϊ; Που μετά την Αμφίπολη και την κυβερνητική στα όρια του αστείου, θριαμβολογία, πάει και ο Κλούνεϊ,.. χεσμένο τον έχουν.
Όταν λέω «στα όρια του αστείου» φυσικά και δεν αναφέρομαι στο πόσο σημαντική είναι η συγκεκριμένη ανακάλυψη. Γράφω για την στα όρια της μπουφονικής μπαλαφάρας, αντιμετώπιση του θέματος από την κυβέρνηση. Με δηλώσεις σουρεαλιστικού ντελίριου που έφτασαν στο σημείο να βλέπουν την ανακάλυψη του τάφου, σαν προφητεία για την οικονομική ανάκαμψη της χώρας.
Τάφος ο ένας ο κανονικός, τάφος κι ο άλλος, η χώρα όλη δηλαδή, σου λέει δεν γίνεται, κάποιος προφητικός συσχετισμός θα υπάρχει. Τάφος και το Υπουργείο Πολιτισμού χωρίς δημοσιογράφους. Που αναρωτιέμαι δηλαδή ποιος επικοινωνεί τα θέματα πολιτισμού προς τα media; Ο θυρωρός; Μάλλον ναι γιατί έτσι δικαιολογούνται πολλά από τα δελτία τύπου του υπουργείου.
Ο θυρωρός μάλλον ήταν κουμπάρος της ξαδέρφης μιας θείας της Άννας Παναγιωταρέα. Κάπως έτσι η δημοσιογράφος ενημερώθηκε πως το υπουργείο έχει πρόβλημα προσωπικού. Κάπου εκεί σκάει και η Αμφίπολη, μια ανακάλυψη που συγκίνησε όλη την Ελλάδα και ακόμα περισσότερο όσους διατηρούν σουβλατζίδικα στα κοντινά χωριά γιατί αυγάτισαν οι δουλειές τους από τους επισκέπτες. Μολονότι πολυάσχολη η κα Παναγιωταρέα με πρωτοφανή αυτοθυσίαση, δέχτηκε την πρόσκληση του θυρωρού που είναι μπατζανάκης κι έμπιστος του υπουργού πολιτισμού. Πράγμα που σημαίνει πως ότι λέει ο θυρωρός στον υπουργό μετράει και το παίρνει στα σοβαρά.
Η κα Παναγιωταρεά ανέλαβε το χρέος εκπροσώπου τάφου. Δηλαδή αφού ο τάφος δεν μιλάει, να μιλάει εκείνη γι αυτόν. Χωρίς να υπολογίσει τον κόπο, πήγε κατευθείαν εκεί κι έπαθε σοκ και δέος. Κατ’ αρχάς γιατί ενώ εδώ και καιρό έχει εξαφανιστεί λίγο από τα media και την πρώτη σελίδα, όλοι την αναγνώρισαν αμέσως και της ζητούσαν αυτόγραφο. Μερικοί πιο ενθουσιώδεις την συνέκριναν με την Ολυμπιάδα, λόγω της αρχαιοελληνικής άσπρης τούφας στα μαλλιά της. Η κα Παναγιωταρέα ήταν η πρώτη κοινή θνητή πέρα από τους ειδικούς και τους αρχαιολόγους που της επετράπη η είσοδος στον τάφο.
Ενθουσιασμένη από την υποδοχή και το μεγαλείο του μνημείου, άρχισε να αναρτά αποκλειστικές φωτογραφίες στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook από τις Καρυάτιδες που δεν είχαν δημοσιευτεί πουθενά αλλού. Οι μαυρόψυχοι που άλλο σκοπό στη ζωή τους δεν έχουν από το να διαβάλλουν ανθρώπους, αμέσως έγραψαν ότι τις φωτογραφίες της τράβηξε η ίδια η κα Παναγιωταρέα. Αντικειμενικά αδύνατο για όποιον γνωρίζει από ερευνητική δημοσιογραφία αφού η Άννα έχει πρόβλημα εστίασης και στο ταφικό μνημείο δεν επετράπη η είσοδος στη Φιλλιπινέζα της για να της κρατάει την ψηφιακή.
Το Υπουργείο Πολιτισμού έβαλε τα πράγματα στη θέση τους εκδίδοντας ανακοίνωση (που μάλλον την έγραψε πάλι ο έρμος ο θυρωρός, αφού όπως είπαμε, το υπουργείο δημοσιογράφους δεν έχει): «από τις φωτογραφίες που εστάλησαν στα ΜΜΕ, σε δυο - τρεις περιπτώσεις επελέγησαν οι κοντινές λήψεις και οι μακρινές λήψεις του ίδιου στιγμιότυπου δεν εστάλησαν μαζί με το δελτίο τύπου. Αυτές τις μακρινές λήψεις ‘ανέβασε’ η κ. Παναγιωταρέα στο διαδίκτυο».
Κάτι που μου θυμίζει δικαιολογίες που λέω τα καλοκαίρια όταν είμαι τυρόπιτα από τη βότκα και θέλουν να με τραβήξουν φωτό να κάνω πάρτι κι εγώ τους λέω «μακρινές μαλάκα, μη μου φανεί το προγούλι».Οι μοναδικοί που ενοχλήθηκαν από όλο αυτό είναι ως συνήθως οι πλέον άσχετοι, ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων που δημοσίευσαν σε οξύ τόνο, δήλωση δυσαρέσκειας απέναντι στην εκμετάλλευση και την προβολή ενός σημαντικού ευρήματος «με όρους τηλεθεάματος»
Όπως με κάθε εφήμερο «πανικό» που συμβαίνει στην Ελλάδα, το πιο πιθανό είναι πως κι αυτό σύντομα θα ξεχαστεί. Το ερώτημα που παραμένει είναι το τι ακριβώς σημαίνει «εκπρόσωπος τάφου;». Δηλαδή η νέα επαγγελματική ταυτότητα της κυρίας Παναγιωταρέα. Θα μιλάει με τους νεκρούς κατοίκους του τάφου και θα μεταφέρει τα μηνύματά τους; Κι αν στον τάφο τελικά είναι θαμμένος ο Βουκεφάλας, πώς θα το κάνει; Χλιμιντρίζοντας;
- provocateur