Το τέταρτο παγκόσμιο αντιεξουσιαστικό φεστιβάλ “B-Fest” που διοργανώνει η ανοιχτή συνέλευση του B-Fest και το Περιοδικό “Βαβυλωνία” θα λάβει χώρα στην Πανεπιστημιούπολη Ζωγράφου (είσοδος από Ούλωφ Πάλμε) στις 24-25-26 Μαΐου και ώρες από τις 17:00 μέχρι αργά το βράδυ.
Το φετινό B-Fest περιλαμβάνει ομιλίες, workshops, συναυλίες, προβολές σινεμά, θεατρικές παραστάσεις κ.ά.
Στις ομιλίες του τριημέρου θα συμμετέχουν ανάμεσα σ’ άλλους η Naomi Klein (συγγραφέας του βιβλίου «Το δόγμα του σοκ») ο Michael Hardt, το NoTav Movement, η Sky Croeser κ.ά.
Οι Rebel Diaz από το Bronx και ο M1 (Dead Prez) θα είναι μέρος ενός πλούσιου συναυλιακού προγράμματος.
Στην εποχή της μετάβασης σε πολιτικό τόπο..
άγνωστο όλα επανορίζονται και επαναδιεκδικούνται, ο ελεύθερος δημόσιος χώρος και χρόνος, η έκφραση, οι σημασίες και τα νοήματα. Ο καμβάς σήμερα είναι παγκόσμιος και η διάδραση κοινωνιών σε κίνηση και αναβρασμό υπερβαίνει τα σύνορα και τα όρια του έθνους ως πεδίου αναφοράς του κοινωνικού και πολιτικού πράττειν. Η ελευθερία αποδεσμευμένη πλέον από τη Διεθνή, αναζητά την καινούρια σύνθεση της μελωδίας της αντεπίθεσής της. Σε ρόλο δημιουργού μπαίνει το αυτεξούσιο άτομο που αναδύεται. Απαλλαγμένο από ιδεολογικές και οικονομικές νομοτέλειες, το άτομο συμμετέχει στην επανεκκίνηση, το reboot που αφήνει η εποχή σαν αίσθηση, θέτοντας την κοινωνική αυτοθέσμιση απέναντι στο κράτος και κάθε υπερβατική αρχή. Το κράτος απαντώντας μακιαβελικά εξαιρεί όλο και πιο διευρυμένα κοινωνικά κομμάτια (με φυλετικά, κοινωνικά, οικονομικά χαρακτηριστικά) και επιτίθεται ληστρικά σε κάθε ελεύθερη μορφή έκφρασης και δράσης (χώροι, μέσα, κτλ.).
Το φετινό B-Fest περιλαμβάνει ομιλίες, workshops, συναυλίες, προβολές σινεμά, θεατρικές παραστάσεις κ.ά.
Στις ομιλίες του τριημέρου θα συμμετέχουν ανάμεσα σ’ άλλους η Naomi Klein (συγγραφέας του βιβλίου «Το δόγμα του σοκ») ο Michael Hardt, το NoTav Movement, η Sky Croeser κ.ά.
Οι Rebel Diaz από το Bronx και ο M1 (Dead Prez) θα είναι μέρος ενός πλούσιου συναυλιακού προγράμματος.
Στην εποχή της μετάβασης σε πολιτικό τόπο..
άγνωστο όλα επανορίζονται και επαναδιεκδικούνται, ο ελεύθερος δημόσιος χώρος και χρόνος, η έκφραση, οι σημασίες και τα νοήματα. Ο καμβάς σήμερα είναι παγκόσμιος και η διάδραση κοινωνιών σε κίνηση και αναβρασμό υπερβαίνει τα σύνορα και τα όρια του έθνους ως πεδίου αναφοράς του κοινωνικού και πολιτικού πράττειν. Η ελευθερία αποδεσμευμένη πλέον από τη Διεθνή, αναζητά την καινούρια σύνθεση της μελωδίας της αντεπίθεσής της. Σε ρόλο δημιουργού μπαίνει το αυτεξούσιο άτομο που αναδύεται. Απαλλαγμένο από ιδεολογικές και οικονομικές νομοτέλειες, το άτομο συμμετέχει στην επανεκκίνηση, το reboot που αφήνει η εποχή σαν αίσθηση, θέτοντας την κοινωνική αυτοθέσμιση απέναντι στο κράτος και κάθε υπερβατική αρχή. Το κράτος απαντώντας μακιαβελικά εξαιρεί όλο και πιο διευρυμένα κοινωνικά κομμάτια (με φυλετικά, κοινωνικά, οικονομικά χαρακτηριστικά) και επιτίθεται ληστρικά σε κάθε ελεύθερη μορφή έκφρασης και δράσης (χώροι, μέσα, κτλ.).