Πήγε στη Σιέρρα Λεόνε. Αλλά δεν μπόρεσε να τη δει. Βάφτισε ντοκιμαντέρ ένα "άλμπουμ φωτογραφιών", που παντού δέσποζε η φάτσα η δική του. Προσωποποίησε κάθε σκηνή, χωρίς να μπορέσει να δώσει αίμα και ψυχή στις εικόνες του.
Ο λόγος των ανθρώπων -που θα έπρεπε να ήταν το βασικό του όπλο- οι οποίοι ζουν στην περιοχή αυτή, απουσίαζε επιδεικτικά.
Το κείμενο - αφήγηση, παιδική έκθεση, με λογοτεχνικές εξάρσεις του τύπου "άνοιξε η πόρτα του αεροπλάνου... " .
Βουτιά σε μια άλλη πραγματικότητα, ήταν ο τίτλος του "ντοκιμαντέρ", αλλά μάλλον..
επρόκειτο για μια βουτιά στη ματαιοδοξία του. Πρόχειρα και άτεχνα.
Ένα καλαμπουράκι ήταν. Ένα "γύρισμα" του Ράδιο Αρβύλα στη Σιέρρα Λεόνε...
- από το nonews
(Συμφωνούμε κι επαυξάνουμε. Σκέτη απογοήτευση- οχι ότι δηλαδή περιμέναμε κάτι περισσότερο από τους Κανάκηδες... Θεατρινισμοί αλά Ράδιο Αρβύλα και αφηγήσεις για μεγάλες σαρανταποδαρούσες που δεν τον άφηναν να κοιμηθεί, εγκαίνια με πρωταγωνιστή τον ίδιο, σε όλα τα πλάνα πρώτη μούρη...)
Ο λόγος των ανθρώπων -που θα έπρεπε να ήταν το βασικό του όπλο- οι οποίοι ζουν στην περιοχή αυτή, απουσίαζε επιδεικτικά.
Το κείμενο - αφήγηση, παιδική έκθεση, με λογοτεχνικές εξάρσεις του τύπου "άνοιξε η πόρτα του αεροπλάνου... " .
Βουτιά σε μια άλλη πραγματικότητα, ήταν ο τίτλος του "ντοκιμαντέρ", αλλά μάλλον..
επρόκειτο για μια βουτιά στη ματαιοδοξία του. Πρόχειρα και άτεχνα.
Ένα καλαμπουράκι ήταν. Ένα "γύρισμα" του Ράδιο Αρβύλα στη Σιέρρα Λεόνε...
- από το nonews
(Συμφωνούμε κι επαυξάνουμε. Σκέτη απογοήτευση- οχι ότι δηλαδή περιμέναμε κάτι περισσότερο από τους Κανάκηδες... Θεατρινισμοί αλά Ράδιο Αρβύλα και αφηγήσεις για μεγάλες σαρανταποδαρούσες που δεν τον άφηναν να κοιμηθεί, εγκαίνια με πρωταγωνιστή τον ίδιο, σε όλα τα πλάνα πρώτη μούρη...)