.. Kι αν ναι τι ήθελαν εκεί οι μονάδες εξωτερικών αναμεταδόσεων της ΕΡΤ;
Τα ερωτήματα για το σκάνδαλο της απευθείας ανάθεσης του ελληνικού τελικού για το διαγωνισμό της Eurovision από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΤ στο κανάλι MAD TV του επιχειρηματία Ανδρέα Κουρή (και του Πάρη Κασιδόκωστα αν ευσταθεί η έντονη φημολογία περί εξαγοράς του από τον τελευταίο) εξακολουθούν να παραμένουν αναπάντητα.
Το πως ένα κρατικός οργανισμός παραχωρεί τον διαγωνισμό σε έναν επιχειρηματία με τεράστιες οφειλές τόσο προς εμάς τους απολυμένους, όσο και προς το Δημόσιο προφανώς ανάγεται σε ένα θέμα το οποίο - όπως όλα δείχνουν - δεν χρήζει απάντησης από κανέναν αρμόδιο της κρατικής ραδιοτηλεόρασης, ούτε καν ελέγχου, μέχρι στιγμής από το Υπουργείο που την εποπτεύει, σε ότι..
αφορά τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης του διαγωνισμού.
Στο φωτογραφικό ντοκουμέντο που παραθέτουμε αποδεικνύεται ότι -πέρα από τις αδιαφανείς και σκοτεινές διαδικασίες που περιβάλλουν την ανάθεση αυτού του διαγωνισμού - το ΔΣ της ΕΡΤ διοχέτευε ασύστολα ψέματα προς όλες τις κατευθύνσεις όταν, για να αιτιολογήσει την απόφασή του, ισχυριζόταν ότι το MAD TV θα αναλάβει να καλύψει και όλα τα έξοδα της ελληνικής συμμετοχής τόσο στην Αθήνα όσο και στο Μάλμε της Σουηδίας.
Αν λάβουμε υπόψη ότι για τα τηλεοπτικά δεδομένα τα έξοδα μιας διοργάνωσης δεν αφορούν μόνο το χώρο που διεξάγεται και την οργάνωση της παραγωγής της, αλλά και την τεχνική κάλυψη που αφορά την αναμετάδοσή της (στην προκειμένη από το MAD TV και την ΕΤ1), τότε οι αρμόδιοι οφείλουν να δώσουν μία ακόμη απάντηση: ποια ήταν η συμβολή του MAD στο τεχνικό κομμάτι που αφορούσε την αναμετάδοση της φιέστας, όταν έξω από το Gazi Music Hall που διεξάχθηκε ο ελληνικός τελικός οι μόνες μονάδες αναμεταδόσεων ήταν αυτές της ΕΡΤ (με δύο βαν εξωτερικών μεταδόσεων και 3 φορτηγά εξωτερικής παραγωγής και 12 έως 15 τεχνικούς), ενώ δεν υπήρχε ούτε μία που να υποδηλώνει ότι προέρχεται από το MAD TV ή έστω κάποιο ιδιωτικό συνεργείο;
Αδιάψευστος μάρτυρας η αποτύπωση του φωτογραφικού φακού των συνεργείων αναμετάδοσης της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης, δίπλα στο Gazi Music Hall, στην υπηρεσία ενός ιδιώτη επιχειρηματία (δειτε εδώ τις φωτογραφίες)
Eργαζόμενοι/Aπολυμένοι στα Metropolis
Τα ερωτήματα για το σκάνδαλο της απευθείας ανάθεσης του ελληνικού τελικού για το διαγωνισμό της Eurovision από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΤ στο κανάλι MAD TV του επιχειρηματία Ανδρέα Κουρή (και του Πάρη Κασιδόκωστα αν ευσταθεί η έντονη φημολογία περί εξαγοράς του από τον τελευταίο) εξακολουθούν να παραμένουν αναπάντητα.
Το πως ένα κρατικός οργανισμός παραχωρεί τον διαγωνισμό σε έναν επιχειρηματία με τεράστιες οφειλές τόσο προς εμάς τους απολυμένους, όσο και προς το Δημόσιο προφανώς ανάγεται σε ένα θέμα το οποίο - όπως όλα δείχνουν - δεν χρήζει απάντησης από κανέναν αρμόδιο της κρατικής ραδιοτηλεόρασης, ούτε καν ελέγχου, μέχρι στιγμής από το Υπουργείο που την εποπτεύει, σε ότι..
αφορά τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης του διαγωνισμού.
Στο φωτογραφικό ντοκουμέντο που παραθέτουμε αποδεικνύεται ότι -πέρα από τις αδιαφανείς και σκοτεινές διαδικασίες που περιβάλλουν την ανάθεση αυτού του διαγωνισμού - το ΔΣ της ΕΡΤ διοχέτευε ασύστολα ψέματα προς όλες τις κατευθύνσεις όταν, για να αιτιολογήσει την απόφασή του, ισχυριζόταν ότι το MAD TV θα αναλάβει να καλύψει και όλα τα έξοδα της ελληνικής συμμετοχής τόσο στην Αθήνα όσο και στο Μάλμε της Σουηδίας.
Αν λάβουμε υπόψη ότι για τα τηλεοπτικά δεδομένα τα έξοδα μιας διοργάνωσης δεν αφορούν μόνο το χώρο που διεξάγεται και την οργάνωση της παραγωγής της, αλλά και την τεχνική κάλυψη που αφορά την αναμετάδοσή της (στην προκειμένη από το MAD TV και την ΕΤ1), τότε οι αρμόδιοι οφείλουν να δώσουν μία ακόμη απάντηση: ποια ήταν η συμβολή του MAD στο τεχνικό κομμάτι που αφορούσε την αναμετάδοση της φιέστας, όταν έξω από το Gazi Music Hall που διεξάχθηκε ο ελληνικός τελικός οι μόνες μονάδες αναμεταδόσεων ήταν αυτές της ΕΡΤ (με δύο βαν εξωτερικών μεταδόσεων και 3 φορτηγά εξωτερικής παραγωγής και 12 έως 15 τεχνικούς), ενώ δεν υπήρχε ούτε μία που να υποδηλώνει ότι προέρχεται από το MAD TV ή έστω κάποιο ιδιωτικό συνεργείο;
Αδιάψευστος μάρτυρας η αποτύπωση του φωτογραφικού φακού των συνεργείων αναμετάδοσης της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης, δίπλα στο Gazi Music Hall, στην υπηρεσία ενός ιδιώτη επιχειρηματία (δειτε εδώ τις φωτογραφίες)
Eργαζόμενοι/Aπολυμένοι στα Metropolis