Μπόλεκ και Λόλεκ θυμίζουν η Ανθή Σαλαγκούδη και ο Γιάννης Δάρας στην εκπομπή της ΝΕΤ «136». Αυτό αναφέρει η τηλεκριτικός του Βήματος, Αφροδίτη Γραμμέλη που χρησιμοποιεί σκληρή γλώσσα (και με το δίκιο της) για τους παρουσιαστές της εκπομπής και ειδικά για την Ανθή Σαλαγκούδη αναφέροντας πως «δεν διαθέτει τα κατάλληλα προσόντα για να αναλάβει ένα τέτοιο δύσκολο εγχείρημα».
Επίσης η Γραμμέλη στην κριτική της διαπιστώνει ότι «η Σαλαγκούδη περιφέρεται άσκοπα σε ένα στούντιο, αμήχανη, δίχως άνεση, ελάχιστα "διαβασμένη" για τα περισσότερα θέματα, με κακό και υπερβολικό styling».
Κάποιοι από την άλλη πλευρά είπαν ότι η Γραμμέλη τα γράφει αυτά γιατί πολύ θα ήθελε να είναι στη θέση της Σαλαγκούδη και να έχει κι αυτή μια..αντίστοιχη τηλεοπτική εκπομπή. Βέβαια τα ίδια έλεγαν και για την Πόπη Διαμαντάκου των ΝΕΩΝ αλλά η θέση ενός κριτικού είναι πολύ δύσκολη καθώς κανείς τους δεν μπορεί να «χαϊδεύει» τους τηλεπαρουσιαστές γιατί τότε δεν θα έχει λόγο ύπαρξης.
Διαβάστε εδώ ολόκληρο το κείμενο με την σκληρή κριτική της Αφροδίτης Γραμμέλη:.
Με το ζόρι εκπομπή
Το νέο μαγκαζίνο της ΝΕΤ με τον ατυχή τίτλο «136» δυστυχώς επιβεβαιώνει τη σοφή λαϊκή ρήση πως με το ζόρι παντρειά δεν γίνεται ή τουλάχιστον δεν πετυχαίνει. Μετά την πολύμηνη αναμονή προετοιμασίας της Ανθής Σαλαγκούδη στήθηκε ένα πολύωρο και κουραστικό μαγκαζίνο για να αποδειχθεί ότι η προαναφερθείσα δεν διαθέτει τα κατάλληλα προσόντα για να αναλάβει ένα τέτοιο δύσκολο εγχείρημα.
Αμήχανη, δίχως άνεση, ελάχιστα «διαβασμένη» για τα περισσότερα θέματα, με κακό και υπερβολικό styling, η νεαρή δημοσιογράφος - παρουσιάστρια περιφέρεται άσκοπα σε ένα στούντιο. Περνά από θέμα σε θέμα «μαρτυρώντας» πως υπάρχει ομάδα στα μετόπισθεν η οποία ετοιμάζει και επιμελείται τα πάντα, ενώ εκείνη απλώς καλείται να διεκπεραιώσει τα «έτοιμα». Παρακολουθώντας τις απόπειρες συνέντευξης το συμπέρασμα είναι πως θέτει κοινότοπα ερωτήματα, χάνει το δημοσιογραφικό follow up και χαμογελά μονίμως θεωρώντας προφανώς ότι θα μεταδώσει με αυτόν τον τρόπο και στους τηλεθεατές τη δική της χαρά και ικανοποίηση.
Αδύναμος ιδιαιτέρως και ο συμπαρουσιαστής της Γιάννης Δάρας, ο οποίος βρίσκεται κυριολεκτικά κολλημένος στο πλευρό της, με αποτέλεσμα να παρουσιάζουν ένα θέαμα Μπόλεκ και Λόλεκ. Δεν μπορούν να μοιραστούν τη θεματολογία, δεν βάζουν πουθενά την προσωπική τους σφραγίδα και υπηρετούν ένα πρόγραμμα το οποίο λόγω της μεγάλης διάρκειάς του συνιστά μια εικόνα με ατάκτως ερριμμένα κομμάτια προκειμένου να γεμίσουν τα κενά. Επιπλέον η αποχώρηση του Ηλία Μαμαλάκη έσβησε κάθε ελπίδα να δούμε κάτι ιδιαίτερο με τη σφραγίδα του συμπαθούς λάτρη της μαγειρικής.
Σύμφωνα μάλιστα με ρεπορτάζ που είδαν το φως της δημοσιότητας, το κόστος της συγκεκριμένης εκπομπής είναι ιδιαίτερα υψηλό. Μετά και την πρόσληψη τόσων συμβούλων, την ανάθεση σχεδόν όλων των εκπομπών σε δίδυμα - μόνο στο ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής χρειάζονται πάντα δύο και μερικοί σύμβουλοι για να βγει μια εκπομπή -, η ΕΡΤ λογικά βαδίζει στο κλίμα των ημερών: που απαιτεί οικονομία, προσεκτικές κινήσεις, αξιοκρατικές προσλήψεις, λιτότητα και ανταγωνιστικότητα την ώρα που η ιδιωτική τηλεόραση έχει καταθέσει τα όπλα μπροστά στο οικονομικό αδιέξοδο. Χρόνος μπαίνει, χρόνος βγαίνει, κοροϊδευόμαστε κανονικά.
Επίσης η Γραμμέλη στην κριτική της διαπιστώνει ότι «η Σαλαγκούδη περιφέρεται άσκοπα σε ένα στούντιο, αμήχανη, δίχως άνεση, ελάχιστα "διαβασμένη" για τα περισσότερα θέματα, με κακό και υπερβολικό styling».
Κάποιοι από την άλλη πλευρά είπαν ότι η Γραμμέλη τα γράφει αυτά γιατί πολύ θα ήθελε να είναι στη θέση της Σαλαγκούδη και να έχει κι αυτή μια..αντίστοιχη τηλεοπτική εκπομπή. Βέβαια τα ίδια έλεγαν και για την Πόπη Διαμαντάκου των ΝΕΩΝ αλλά η θέση ενός κριτικού είναι πολύ δύσκολη καθώς κανείς τους δεν μπορεί να «χαϊδεύει» τους τηλεπαρουσιαστές γιατί τότε δεν θα έχει λόγο ύπαρξης.
Διαβάστε εδώ ολόκληρο το κείμενο με την σκληρή κριτική της Αφροδίτης Γραμμέλη:.
Με το ζόρι εκπομπή
Το νέο μαγκαζίνο της ΝΕΤ με τον ατυχή τίτλο «136» δυστυχώς επιβεβαιώνει τη σοφή λαϊκή ρήση πως με το ζόρι παντρειά δεν γίνεται ή τουλάχιστον δεν πετυχαίνει. Μετά την πολύμηνη αναμονή προετοιμασίας της Ανθής Σαλαγκούδη στήθηκε ένα πολύωρο και κουραστικό μαγκαζίνο για να αποδειχθεί ότι η προαναφερθείσα δεν διαθέτει τα κατάλληλα προσόντα για να αναλάβει ένα τέτοιο δύσκολο εγχείρημα.
Αμήχανη, δίχως άνεση, ελάχιστα «διαβασμένη» για τα περισσότερα θέματα, με κακό και υπερβολικό styling, η νεαρή δημοσιογράφος - παρουσιάστρια περιφέρεται άσκοπα σε ένα στούντιο. Περνά από θέμα σε θέμα «μαρτυρώντας» πως υπάρχει ομάδα στα μετόπισθεν η οποία ετοιμάζει και επιμελείται τα πάντα, ενώ εκείνη απλώς καλείται να διεκπεραιώσει τα «έτοιμα». Παρακολουθώντας τις απόπειρες συνέντευξης το συμπέρασμα είναι πως θέτει κοινότοπα ερωτήματα, χάνει το δημοσιογραφικό follow up και χαμογελά μονίμως θεωρώντας προφανώς ότι θα μεταδώσει με αυτόν τον τρόπο και στους τηλεθεατές τη δική της χαρά και ικανοποίηση.
Αδύναμος ιδιαιτέρως και ο συμπαρουσιαστής της Γιάννης Δάρας, ο οποίος βρίσκεται κυριολεκτικά κολλημένος στο πλευρό της, με αποτέλεσμα να παρουσιάζουν ένα θέαμα Μπόλεκ και Λόλεκ. Δεν μπορούν να μοιραστούν τη θεματολογία, δεν βάζουν πουθενά την προσωπική τους σφραγίδα και υπηρετούν ένα πρόγραμμα το οποίο λόγω της μεγάλης διάρκειάς του συνιστά μια εικόνα με ατάκτως ερριμμένα κομμάτια προκειμένου να γεμίσουν τα κενά. Επιπλέον η αποχώρηση του Ηλία Μαμαλάκη έσβησε κάθε ελπίδα να δούμε κάτι ιδιαίτερο με τη σφραγίδα του συμπαθούς λάτρη της μαγειρικής.
Σύμφωνα μάλιστα με ρεπορτάζ που είδαν το φως της δημοσιότητας, το κόστος της συγκεκριμένης εκπομπής είναι ιδιαίτερα υψηλό. Μετά και την πρόσληψη τόσων συμβούλων, την ανάθεση σχεδόν όλων των εκπομπών σε δίδυμα - μόνο στο ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής χρειάζονται πάντα δύο και μερικοί σύμβουλοι για να βγει μια εκπομπή -, η ΕΡΤ λογικά βαδίζει στο κλίμα των ημερών: που απαιτεί οικονομία, προσεκτικές κινήσεις, αξιοκρατικές προσλήψεις, λιτότητα και ανταγωνιστικότητα την ώρα που η ιδιωτική τηλεόραση έχει καταθέσει τα όπλα μπροστά στο οικονομικό αδιέξοδο. Χρόνος μπαίνει, χρόνος βγαίνει, κοροϊδευόμαστε κανονικά.