Στο Βήμα της Κυριακής 4 Δεκεμβρίου και στη στήλη του Βηματοδότη, γράφτηκε το παρακάτω σχόλιο:
“Καλοκαίρι χωρίς Φεστιβάλ Αθηνών; Πράκτοράς µου µε ενηµέρωσε ότι ο «οικουµενικός» υπουργός Πολιτισµού κ. Π. Γερουλάνος δεν βιάζεται να υπογράψει για την εκταµίευση των σχετικών πόρων. ∆εν µπορώ να φανταστώ ότι ο Παύλος θα καταργήσει το Φεστιβάλ, ούτε ότι ο κ. Φ. Σαχινίδης θα επιτρέψει ώστε το ελληνικό καλοκαίρι να το στερηθεί. Ενδεχοµένως ο κ. Γερουλάνος καθυστερεί προκειµένου ευκολότερα ο επικεφαλής του Φεστιβάλ κ. Γ. Λούκος να αποφύγει να συµπεριλάβει στο πρόγραµµα παραστάσεις αρχαίου δράµατος παγκόσµιας εµβέλειας όπως εκείνες που επιµένουν να σκηνοθετούν µεγάλοι ερµηνευτές της τηλεόρασης όπως ο κ. Γ. Κιµούλης.”
Xθες στην ίδια στήλη ο Βηματοδότης επανήλθε γράφοντας το εξής:
“Ο παλαιός ηθοποιός του θεάτρου κ. Γ. Κιμούλης συγκινήθηκε επειδή τον αποκάλεσα “μεγάλο ερμηνευτή της τηλεόρασης” την περασμένη Κυριακή, αλλά ρώτησε συνομιλητή του ποια είναι η μεγάλη τηλεοπτική ερμηνεία που εννοούσα. Πρόκειται για τον “Ψυχίατρο” (1992), το σήριαλ του Antenna το οποίο σφράγισε με την ερμηνεία του. Σε ό,τι αφορά την Επίδαυρο, καθησυχάζω όσους ανησυχούν μήπως δεν..την τιμήσει εφέτος με την παρουσία του. Ο κ. Κιμούλης είναι μεγαλύτερος ηθοποιός από τον Δημήτρη Χορν, ο οποίος δεν εμφανίστηκε ποτέ στην Επίδαυρο γιατί, όπως εξηγούσε στους συνομιλητές του με τη στεντόρεια φωνή του, δεν διέθετε το φωνητικό εύρος που απαιτείται...”
************************************************************
Σήμερα ο Γ. Κιμούλης έστειλε στον Βηματοδότη την εξής απάντηση:
"΄Εξεστι Κλαζομενίοις ασχημονείν» - άλλως μία σου και μία μου [πληροφορία]"
Αγαπητέ Κλαζομένιε Βηματοδότη,
ένας φίλος με ειδοποίησε για το προσβλητικό σου σχόλιο, στη στήλη σου την Κυριακή 4 Δεκεμβρίου,το οποίο αφορούσε εμένα. Το διάβασα και αντιπαρερχόμενος τον περιφρονητικό σου χαρακτηρισμό, [με αποκαλούσες δήθεν "μεγάλο ερμηνευτή της τηλεόρασης"] - γιατί ούτως ή άλλως δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα [βαριέμαι να σου στείλω το βιογραφικό μου, μπες στο διαδίκτυο, αν θες και κάπου θα το βρεις] - σκέφτηκα πως εδώ ο κόσμος καίγεται με τα παπαγαλάκια του Λούκου θα ασχολούμαι τώρα; Δεν έδωσα λοιπόν συνέχεια [όπως θα μπορούσα] και το ξέρεις πολύ καλά, παρόλο που υπαινίσσεσαι στο σημερινό σου σχόλιο, πως "συγκινήθηκα", όταν διάβασα αυτά που έχεις γράψει. Δεν αντέδρασα, όχι από φόβο, αλλά από αταβιστική αδιαφορία προς τα ανυπόγραφα σχόλια, τα οποία, ειρήσθω εν παρόδω, πάντα μου θύμιζαν κουκουλοφόρους ασφαλίτες. Βλέπω όμως, πως εσύ δε σταματάς. Συνεχίζεις. Αφού λοιπόν ζητάς απάντηση απελπισμένα, οφείλω να σου δώσω κι εγώ με τη σειρά μου μία πληροφορία.
Κλαζομένιε Βηματοδότη,
κατ' αρχάς μη δαγκώνεις το χέρι που σε ταΐζει. Η τηλεόραση, που τόσο απαξιώνεις, συγκοινωνεί ευθέως με τους εκάστοτε υπουργούς, τον «κάθε» Λούκο, τους «πολιτιστικούς» [;] οργανισμούς και τα συμπαρομαρτούντα, στην ποιότητα των οποίων –ως ενιαίο σύστημα- χρωστάς τα γραφόμενά σου. Γιατί δεν είμαι καθόλου σίγουρος, για την επαγγελματική σου σταδιοδρομία σε ένα καλύτερο τοπίο. Εν συνεχεία, πρέπει να σου δηλώσω, πως μου αρέσουν όσοι εργάζονται με συνέπεια, αλλά ειλικρινά δεν καταλαβαίνω ποιο μπορεί να είναι το πρόβλημά σου; Σε τι ακριβώς αναφερόσουν στο σχόλιο της προηγούμενης Κυριακής, το οποίο κατά τη γνώμη σου επιρρωνύεις σήμερα; Σ' εμένα ή στον κίνδυνο ματαίωσης του φεστιβάλ; Σ' εμένα ή στο ότι το Υπουργείο Πολιτισμού και ο Γερουλάνος δεν έχουν λεφτά; Σ' εμένα ή στο ότι ο Λούκος δεν έχει να πληρώσει όσα χρωστάει; Δεν καταλαβαίνω, πώς σχετίζεται το πρόσωπό μου, αφού είναι γνωστό, πως η μόνη συμμετοχή, που μου επιτρέπεται από τότε που ανέλαβε καλλιτεχνικός διευθυντής ο Λούκος είναι αυτή του θεατή της Επιδαύρου; Δεν αντιλαμβάνεσαι πως με αυτό το σχόλιο εκθέτεις τον Λούκο και τους συν αυτώ, που τόσο πολύ θέλεις να προστατέψεις; Γιατί να έχει ο Λούκος τόση αγωνία να μη με συμπεριλάβει στο πρόγραμμα του επόμενου καλοκαιριού, αφού δεν έχω κάνει καμία αίτηση, προς το παρόν; Γιατί διέρρευσε σ' εσένα, αυτήν του την αγωνία; Διότι μόνον αν σου το είπε ο ίδιος ο Λούκος ή οι συν αυτώ, μπορεί να το ξέρεις. Ενδεχομένως όμως - κι αυτή είναι η πληροφορία, που σου δίνω -, όπως μου είπε κι ένας φίλος [γιατί εγώ πράκτορες δεν έχω] ενδεχομένως το σχόλιό σου να μην ήταν μόνο μία συνήθης απρέπεια ή χυδαιότητα, αλλά να είναι κάτι σαν ανεξόφλητος λογαριασμός προς τον Λούκο, αφού είναι γνωστή στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ των φεστιβαλικών πεπραγμένων η σχέση μου μαζί του. Αυτά μου είπε ο φίλος και συνέχισε: "Μπορεί να ήταν κάτι σαν υποχρέωση κάποιας αντικαταβολής. Τόσα και τόσα ακούγονται για κρυφές μισθοδοτικές καταστάσεις. Payroll. Ποιος ξέρει; Φήμες; Μπορεί."
Κλαζομένιε,
εγώ δεν το πιστεύω. Απλώς σου μεταφέρω αυτή την πληροφορία. Όσα "πήρε το αυτί μου". Ό,τι κάνεις κι εσύ επαγγελματικά δηλαδή. Ανυπόστατες ανόητες φήμες, θα μου πεις. Δε διαφωνώ. Βέβαια, έψαξα στο διαδίκτυο και βρήκα εκατοντάδες σελίδες που έγραφαν γι' αυτές τις "κρυφές μισθοδοτικές καταστάσεις". Δεν έδωσα όμως σημασία, γιατί δεν πιστεύω σ' όσα γράφονται. Απλώς έχε το στο πίσω μέρος του μυαλού σου, γιατί η γυναίκα του Καίσαρα, δεν πρέπει μόνον να είναι τίμια, πρέπει και να φαίνεται. Προς Θεού, δε θέλω να παρεξηγηθώ. Δε λέω, πως τα "παίρνεις" από κάπου! Λέω μόνον: πρόσεχε! Μέσα στην αθωότητά σου εκτίθεσαι και πολλοί μπορεί να πιστέψουν κάτι τέτοιο. Γνώμη μου. Στο κάτω κάτω της γραφής, γνωρίζω πολύ καλά, πως μπορεί να εκνευρίζω μερικούς [εύχομαι όχι εσένα - εσένα μπορεί και να σου αρέσει] με την επιμονή μου να αντιπαρατίθεμαι, όπως και όσο μπορώ, με την "τακτοποιημένη" τους ζωή, αλλά εγώ είμαι πάντα εδώ, με το πρόσωπο και το όνομά μου, με την αδεξιότητά μου [για να σε ικανοποιήσω λιγάκι], πάντως εδώ, αυτός που ξέρεις, χωρίς κουκούλες και χωρίς φανερά ή κρυφά αφεντικά και ζω από χρήματα, που βγάζω μόνο απ' τη δουλειά μου. Δεν ήμουν, δεν είμαι, ούτε και θα είμαι μισθοφόρος.
Φιλικά [προς το παρόν]
κι αν χρειαστεί θα επανέλθω παντοιοτρόπως
Γιώργος Κιμούλης
πηγή:http://mediasoup.gr/node/49033